נועם שליט: "חווינו לידה מחדש של הבן גלעד"

זמן קצר לאחר שבנו גלעד חזר הביתה, הופיע האב המאושר בפני התקשורת והודה על התמיכה • "גלעד מרגיש טוב וסובל מפציעות קלות • בהתחלה התנאים שלו היו קשים, אך בהמשך היחס השתפר • גם לנו העסקה לא קלה. מזדהים עם המשפחות השכולות"

שעה קלה לאחר שגלעד שליט חזר לבית במצפה הילה, יצא האב נועם שליט לכלי התקשורת – ביקש להודות לעם על התמיכה ולהעביר כמה מסרים.

"גלעד חזר הביתה אחרי מאבק קשה וארוך", פתח נועם שליט. "סוף סוף הוא נכנס בדלת ממנה יצא בפעם האחרונה לפני 1941 יום. חווינו היום לידה מחדש של הבן גלעד".

שליט סיפר: "הבן שלי מרגיש טוב וסובל מפציעות קלות, אותן הוא סוחב בגלל אי טיפול מתאים – פציעות מרסיסים וכן השלכות של חוסר באור שמש. גלעד סיפר שבשנים הראשונות היו תנאים קשים,  אבל בשנים האחרונות היחס כלפיו השתפר.

לדברי האב, החוטפים אפשרו לבנו להיות מעודכן במתרחש באמצעות כלי התקשורת – בעיקר הערביים.

"גלעד שמח להיות בבית", הוסיף האב, "אך בשל הבידוד קשה לו להיחשף לאנשים, שכן הוא לא תקשר עם אנשים בשפתו. הוא יעבור תהליך של שיקום. אני מקווה שהתהליך יהיה מהיר והוא יוכל לחזור לחיים הרגילים".

שליט האב הודה "לתומכים הרבים, לפעילי המטה למען שחרורו, לגורמי הצבא, לראש הממשלה ושר הביטחון ולכל מי שהיה שותף להחלטה הקשה הזו.

"אני חייב להגיד שגם לנו העסקה הזו לא קלה", הפתיע שליט. "ואנחנו בהחלט מזדהים עם המשפחות השכולות, מולן עמדנו בבג"ץ, ומבינים את כאבן ואת המחיר שהם משלמים עבור החירות של גלעד".

לסיום פנה לנציגי התקשורת: "אנא מכם, עזרו לנו לשוב לחיים נורמליים עד כמה שאפשר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו