כמה שזה פשוט… איך לא חשבו על זה קודם? ההגדה.

הגדה של פסח - עם סיפור יציאת מצרים • ההגדה יו"ל ע"י הרב מאיר למברסקי, מחבר סדרת ספרי 'על הניסים' והגדת 'על מצות ומרורים', והמאיירת ב. מן אשר התפרסמה בשורה ארוכה של ציורים אומנותיים לספרים מרתקים • בהגדה החדשה, יוכל ילדכם למצוא את כל מה שהוא זקוק לו במהלך ליל הסדר • צפו ותתרשמו:

אלפי הגדות יצאו לאור במרוצת השנים, ובהן מספר בלתי מבוטל של הגדות המיועדות לילדים. ישנן הגדות שונות: הגדות שמתאימות לערב פסח ומעשירות את עולם התוכן של הילדים, הגדות שמתאימות לחול המועד כחומר קריאה ערכי ומחכים, הגדות שמתאימות כמתנת-חג והגדות שמתאימות לאפיקומן. אולם מעטות הן ההגדות שמתאימות לילדים, ויכולות להעצים ולהעשיר את חוויית ליל הסדר. כזו היא ההגדה החדשה: "הגדה של פסח – עם סיפור יציאת מצרים", אשר הוציאו השנה הרב מאיר למברסקי, מחבר סדרת ספרי 'על הניסים' והגדת 'על מצות ומרורים', והמאיירת ב. מן אשר התפרסמה בשורה ארוכה של ציורים אומנותיים לספרים מרתקים.

בהגדה החדשה, יוכל ילדכם למצוא את כל מה שהוא זקוק לו במהלך ליל הסדר:

IMG-20160328-WA0000(1)

ההגדה עצמה ברורה ובהירה, באותיות מאירות עיניים, כאשר חשיבה רבה הושקעה בכדי לאפשר לכל ילד התמצאות קלה במהלך אמירת ההגדה בליל הסדר. כמו כן, הדרכה מפורטת מלווה את הילד לאורך כל ההגדה, מסבירה לו בדיוק מה עומד להתרחש, ומלמדת אותו את ההלכות הרלוונטיות בעבורו – בשפה ברורה ו'בגובה העיניים'.

ההגדה מלווה בציורים מרהיבי עין המבוססים באופן מדוייק על דברי חז"ל הקדושים ורבותינו גדולי הדורות, עד לפרטי פרטים, כאשר המקורות מופיעים בפירוט ובהרחבה בסוף ההגדה.

סיפור יציאת מצרים מלווה את הילד לאורך כל ההגדה, ומאפשר לו להיות שותף פעיל במהלך ליל הסדר, ולהעשיר את סיפור יציאת מצרים בפרטים רבים שגם המבוגרים יופתעו לגלות…

ההגדה מומלצת בחום לילדים, אבל לא רק. היא מאפשרת גם למבוגרים להתכונן כראוי לקראת קיום מצות 'והגדת לבנך' באופן המשובח ביותר, ויכולה לסייע גם כהמחשה במהלך ליל הסדר עצמו.

ניתן להשיג ברשת חנויות 'יפה נוף פלדהיים', ובחנויות הספרים המובחרות.

IMG-20160328-WA0000(1) ברד מוקטן(1) הכל לאישור-4 מתוך ההגדה 2 מתוך ההגדה ערוב מוקטן צפרדע מוקטן קריעת ים סוף מוקטן

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ראיתי את ההגדה. ואף קניתי אותה, ממש מיוחד במינה,

הגדה יפה ומומלצת.

המוצלח ביותר שראיתי לילדים עד היום, ובשקט גם לכם ההורים ובפרט אם אתם עושים לראשונה ליל הסדר ומחפשים בספרים וכדו' איך לספר לילדים את סיפור יציאת מצרים.

הרב מאיר למברסקי סופר מוכשר מאוד, עבודה יפה ונקיה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו