"סונול" תלווה אתכם בדרכים. חג כשר ושמח

רשת חנויות הנוחות "סוגוד" הסמוכות לתחנות "סונול" נערכת לקראת חג הפסח הבעל"ט ומקדמת בברכה את ציבור המטיילים בחוה"מ. כמידי שנה, מכרה סונול את החמץ לנוכרי בצורה מהודרת ובאישור רב. את אישורי המכירה הפיצה החברה בתחנות הדלק ובחנויות "סוגוד" הפזורות ברחבי הארץ, על מנת להקל על ציבור המטיילים ולשרתו במהלך חוה"מ.

רשת חנויות הנוחות "סוגוד" שבתחנות "סונול" נערכת לקראת חג הפסח הבעל"ט ומקדמת בברכה את ציבור המטיילים בחוה"מ.
כמידי שנה, מכרה סונול את החמץ לנוכרי בצורה מהודרת ובאישור רב. את אישורי המכירה הפיצה החברה בתחנות סונול ובחנויות "סוגוד" הפזורות ברחבי הארץ, על מנת להקל על ציבור המטיילים ולשרתו במהלך חוה"מ.
בחנויות הנוחות של סונול מציעים למטיילים מגוון מוצרים ופתרונות לדרך: קפה טעים וכשר לפסח, שתיה קרה, קרטיבים להתרעננות, מוצרי קמפינג, כלים חד פעמיים ועוד. בנוסף מציעה החברה מארזי "סונול סט" שימושיים במחירים משתלמים המתאימים ומוכנים כסט מוכן ומותאם לסוגי פעילויות שונים למשפחות המטיילות בחג, ביניהם מארז של מנגל, פחם, מדליק פחמים ונפנף ב-50 ₪ בלבד, למשפחה הרוצה לערוך פיקניק ומארז הכולל אוהל לארבעה ומזרן מתנפח ברגע עם ערכת קפה ב-329 ₪ בלבד, למשפחה הרוצה לנפוש בטבע.

ירון כהן, מנהל שיווק סונול: "לאחר ההשקה המוצלחת של מתחמי התרופות ללא מרשם אנו מביאים לצרכן הישראלי בשורה נוספת. מבדיקות שערכנו בקרב לקוחותינו עולה כי הצרכן מעדיף לרכוש סט מוצרים שמשתלב יחד על פני מוצרים בודדים ומבוזרים ובכך להוזיל את קנייתו. החלטנו להרים את הכפפה ולהציע לצרכן מגוון קומבינציות שמתאימות לצרכים שונים ואשר יחד משקפות הנחה אמתית ומשמעותית ללקוח.

ואם כבר מדברים על טיולים, נזכיר לכם כי בתחנות "סונול" תוכלו לתדלק בבנזין החסכוני "גולד 95", אשר מספק פעולה חלקה של המנוע, מה שהופך את הנסיעה לשקטה יותר.
הדלק החדשני מאפשר לכם לחסוך בהוצאות הדלק ומוסיף עוד 750 ק"מ בממוצע לרכב בשנה. והכי חשוב, "גולד 95" מאריך את חיי המנוע .

אנו מאחלים לכל בית ישראל "פסח כשר ושמח" ונסיעה בטוחה. סונול.

Untitled-3

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו