ליצמן מגיב לענקית המזון המהיר: "אין לי בעיה עם מקדונלדס רק עם תופעת הג'אנק פוד"

השר ליצמן מגיב למתקפה של ענקית המזון המהיר 'מקדונלדס' על כך שהקמפיין נגדם נובע בעקבות כך שהם אינם שומרים שבת ואמר "זה לא מכוון ספציפית נגדם" לגבי הטענה על שמירת שבת "הדברים אינם ראויים להתייחסות"

אחרי שיצא אתמול יחד עם משרדו בקמפיין למזון בריא ותקף את תרבות ה'ג'אנק פוד' (מזון לא בריא) נחשף ליצמן למתקפה משולחת רסן מצד בעלי האינטרסים, ובמיוחד מצד רשת מקדונלדס שאותה הזכיר שאותה הזכיר שר הבריאות בהודעה שמסר בכנס קרדיולוגים.

הרשת הגיבה להודעה של השר בכך כי הם מקווים שדבריו של השר החרדי נגד מקדונלדס לא נובעים מכך שהם אינם שומרים שבת השר ליצמן הבהיר היום שהוא לא התכוון ספציפית למקדונלס, אלא כללית לתרבות המזון המהיר במקום מזון בריא. וכי התגובה של מקדונלדס לא ראויה להתייחסות.

כאמור, אמש בכנס קרדיולוגי הודיע השר ליצמן כי משרדו מתכוון להשיק קמפיין נגד מזון לא בריא. ממתקים וכו' ואמר 'אני אין לי פריימריז. לא מפחד מלחצים ואי אפשר לאיים עליי, אני כבר שנים מקום ראשון ברשימה".

אמש גם נחשף כי ברשתות המזון המהיר ידעו על השקת הקמפיין כמה ימים קודם לכן, וניסו ללחוץ על ליחמן שלא לעשות זאת, בין השאר על ידי הדלפת ידיעה לתקשורת על כך שבמשרד הבריאות מזמינים לישיבות שתיה מתוקה.
תגובת השר לידיעה היתה "כי השר לא אחראי על הכיבוד במשרד."

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלוואי שיצליח בזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו