הכירו את טל ברזילי, החרדי שגורם לקידוש ה' בעולם הפרסום

טל ברזילי, שמונה באחרונה למנהל הסטודיו של מקאן תל אביב, משרד הפרסום הגדול בישראל, מסכם: "אנחנו יוצרים אחדות בין כל הקהלים - זה דבר מדהים בעיניי" • חזר בתשובה, חזר לארץ ומונה לתפקיד הבכיר

טל ברזילי, שמונה באחרונה למנהל הסטודיו של משרד הפרסום מקאן תל אביב, הגדול בישראל, אומר לדה מרקר: "אני רואה את העבודה שלי במקאן תל אביב כקידוש ה' לכל דבר. בשביל זה אני פה. הלוואי ויבואו עוד צעירים חרדים כמוני וישתלבו בתעשיית הפרסום".

לפני שחזר בתשובה, עבד ברזילי בתחום הנדל"ן בניו יורק, שם נקלע למצב קשה. ב-2003 שוק הנדל"ן בניו יורק קרס, ואיתו גם מקורות ההכנסה של ברזילי. אט אט הוא איבד את כל הרכוש שהצליח לצבור. "ביום שישי אחד אני זוכר שישבתי על הרצפה, עם הדולר היחיד שנשאר לי, ושאלתי את עצמי מה עכשיו. איך אני ממשיך מכאן".

במקרה, הוא פגש באותו יום חסיד ברסלב שהגיע לניו יורק להפיץ את ספריו של רבי נחמן ליקוטי מוהר"ן. "בשבת בערב עישנתי סיגריה בשבת וחשבתי לעצמי. פתחתי את הספר וחיפשתי עצה מה לעשות ואיך לצאת מהמצב הזה. הנושא הזה של ר' נחמן עניין אותי והתחלתי להתחזק", הוא מספר.

בהמשך חזר לישראל, הפעם כחרדי. על הבעיות שיש לחרדי העובד בתחום זה הוא אומר כי "כמובן שבשבת אני מנותק. אני עושה הפרדה כדי שהדברים יעבדו מבחינת מקאן וגם בדרך שלי לשמור על עצמי בתוך כל הדבר הזה. מהעבודה שלי כאן אני רואה שיש הבנה ושיתוף פעולה".

בראיון לאייס סיפר כי "כשהתחלתי, היו כאלה שבאו וסימנו וי אצלי – היו אומרים 'היום הנחתי תפילין' ושואלים כל מיני שאלות. העובדה שאני כאן, והשיח שלי עם האנשים – חושף משהו בפני מי שלא חשוף לעולם הזה, ויוצא לי המון פעמים, אפילו היום, שמישהו מספר לי דברים שהוא חושב על העולם החרדי ואני מסביר לו היכן הוא טועה ואיך זה לא מה שהוא חושב או כמו שזה נראה לו מבחוץ. מאוד חשוב לי שאנשים יראו מהי האמת".

הכתבות המעניינות ביותר

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבינו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו