היינות של יקבי חברון שירעננו לכם את הקיץ

לקראת הקיץ יקבי חברון מציגים אופציות הגשה לסיום קליל ומרענן של ארוחות

עד לפני מספר שנים המושג של יין מתוק היה מחובר למושגי כוס של ברכה כמו קידוש, חופה, לחיים. בשנת 2013 עקב החשיפה של יינות הקינוח לצרכנים חלה תפנית חדה בקטגוריה ובתרבות היין הישראלי ויין מתוק לקינוח הפך לחווית שתיה מהנה.

סדרת האבות של חברון מציעה מגוון של יינות איכותיים וייחודיים וביניהם יין מוסקט אלכסנדרוני יין לבן מתוק לקינוח. הטעם המוסקטי ככלל הינו טעם ממכר. זהו הענב היחיד שטעם הענב משתקף בטעם הסופי של היין. הלגימה קלילה בהחלט והטעם מלא ועסיסי, בגמר מנה כבדה אין כמו שתיה של מוסקט אלכסנדרוני מסדרת האבות שיעניק תחושת מתיקות עדינה.טוקאי יקבי חברון

 עם זאת ישנם שרוצים לסיים את הארוחה דווקא עם יין שמרגיש כמו מנה בפני עצמה. לכך מציגים יקבי חברון את פיתוחו של היין טוקאי – יין אדום מתוק לקינוח בסגנון טוקאי.

ליין טוקאי מתיקות מיוחדת המעניקה תחושה של טבע והתיישנות גם יחד, טוקאי משובח בטעמו וממלא את כל בלוטות הטעם בטעם ארוך זמן ומענג.

הטוקאי מתאים להגשה אחרי מאכלים עשירים כמו דג סלמון אפוי או עוף בתנור, מה שמעניק את אקורד הסיום למנת הגורמה.

בשונה מסוגי יינות קינוחים רבים העשויים מענבים לבנים, הטוקאי מתייחד בזן של ענבים אדומים. בגידול הענבים ליין טוקאי משאירים את הענבים על הגפן עד ש"אי-אפשר יותר", ואז בוצרים אותם במצב שבו חלק גדול מהמים שבהם כבר התאדה, מה שנשאר הוא בעיקר ריכוז גבוה של הפרי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו