דרעי: "שמח שהשנה יוכלו רבים יותר לעלות להילולת רשב"י במירון"

בזכות הרפורמה של השר בתעריפי התחבורה הציבורית וההוזלה במחירי הנסיעות למירון, צפויים להגיע השנה להילות הרשב"י בל"ג בעומר מספר אנשים גבוה יותר מהרגיל

רפורמת התחבורה של שר הפנים, הנגב והגליל אריה דרעי מורגשת היטב בחיי היום יום, כאשר כלל האזרחים נהנים מהוזלה משמעותית בגובה 14.5% על מחירי האוטובוסים והרכבות.

רפורמה זו מביאה השנה בשורה טובה עבור ההמונים העולים בל״ג בעומר להילולת רשב״י במירון: מחירי הנסיעה למירון בחברות התחבורה הציבורית זוכים להוזלה משמעותית המאפשרת לרבים יותר לעלות ולפקוד את הציון הקדוש.

כך למשל, נסיעת הלוך-חזור מבני ברק למירון בקווי אגד ונתיב למבוגר, תעלה השנה 54 ש״ח, במקום כ- 70 ש״ח אשתקד. לנוער עד גיל 18 ההוזלה משמעותית יותר – 34 ש״ח במקום כ-70 ש״ח. ילד עד גיל 5 חינם.

השר דרעי אמר: ״אני שמח שהשנה יוכלו רבים יותר לעלות ולחגוג את ההילולא במירון. אני שומע על היערכות הגופים לעליה משמעותית השנה במספר החוגגים בעקבות הוזלת הנסיעות, החוסכת למשפחה מאות שקלים במצטבר עבור נסיעה זו.

״רפורמת התחבורה היא אחת מהדגלים העקרוניים שהנפנו עם כניסתנו לממשלה במטרה לסייע לכלל הציבור המשתמש בתחבורה הציבורית. אני שמח שהתעקשתי על יישומה של הרפורמה ושהדבר בא לידי ביטוי גם בהילולא קדושה זו״.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו