משלחת מחשובי 'פורום מנהלי הת"תים' במעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל

לאור קריאתם של גדולי ישראל שליט"א יתקיים ביום ראשון הקרוב "מעמד החינוך" השנתי בהשתתפות רבנים ומחנכים ובראשם מרן הגאון רבי גרשון אדלשטיין. כ"ק האדמו"ר מטשערנאביל, ומרן הגאון רבי שמעון בעדני.

בכינוס צפויים להשתתף מאות אנשים שעוסקים במלאכת החינוך, מנהלים, מפקחים ומחנכי התתי"ם, כאשר על פי הנחייתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א יתמקד הכינוס בנושא חיבור התלמידים לערכי היהדות והתרעננות מול אתגרי החינוך בדורנו מול התמודדויות והסער המתחולל בנושא זה, במהלך הכינוס יתקיימו פאנלים הרצאות ומושבים מרתקים ורבי עניין בהשתתפות גדולי ראשי הישיבות, משפיעים ומחנכים בכדי לדון על הדרכים להחדיר ולחבר את התלמידים לערכי היהדות, ועל הדרכים ליצור התרעננות בעבודת הקודש של חינוך ילדי ישראל.
משלחת מחשובי 'פורום מנהלי התתים' במעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל (1)

משלחת מחשובי 'פורום מנהלי התתים' במעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל (2)
לקראת המעמד הגדול נכנסו משלחת מחשובי 'פורום מנהלי הת"תים' עם נציגי המחלקה לילדים ונוער – 360 בעיריית בני ברק המובילים את קיום הכינוס השנתי, למעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, ששיבחו את היוזמה הברוכה שיש בכינוס חשוב זה וציינו נושאים מיוחדים והדרכות שיישמעו בכינוס, כשהם מרחיבים בדבריהם בכאב עצור על ההתמודדות והקשיים הרבים אותם פוגשים המחנכים בשדה החינוך בעקבות אתגרי התקופה, בפרט בנושא החיבור לערכים, והצורך לסייע לבניין קומתו הרוחנית והחינוכית של כל תלמיד.
משלחת מחשובי 'פורום מנהלי התתים' במעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל (3)

משלחת מחשובי 'פורום מנהלי התתים' במעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל (4)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו