מתקפה חריפה נגד הרצוג

במהלך ישיבת סיעה שכינס יו"ר המחנה הציוני בוזי הרצוג "זכה" לתגובות קשות מצד חבריו לסיעה. מיקי רוזנטל שהחרים את הישיבה אמר: איבדתי אמון ביו"ר מפלגתי וביכולת שלו להנהיג אופוזיציה לנתניהו

לאחר כשלונו החרוץ של יו"ר המחנה הציוני בוזי הרצוג במשא ומתן מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. כינס הערב הרצוג את חבריו לסיעה ושוחח איתם על מגעי האחדות שכשלו.

הרצוג 'זכה' לתגובות קשות מצד חבריו למפלגה שטענו כי יצאו בזויים ונבגדים מכל המהלך האחרון. בעוד ששליש מחברי הסיעה החרימו את ישיבת הסיעה וקוראים תיגר על מנהיגותו של הרצוג.

ח"כ ציפי לבני שהיית בת בריתו הפוליטית של הרצוג הבחירות האחרונות תקפה אותו ואמרה "יש לי ביקורת עצומה על האופן שניהלת את התהליך. ובשותפות שבין העבודה לתנועה זה היה צריך להתנהל אחרת".

מי שעוד הפתיע במתקפה נגד הרצוג, הוא ח"כ איציק שמולי. שמולי אמר "אתה מדבר ועולה לי דימוי של לוח שחמט. אתה המלך. ציפי המלכה, כבל צריח – וכולנו חיילים, כולנו צריכים לקחת כדור בשבילך, אבל הם לא מספיק טובים כדי לשמור סוד?. אני מרגיש נבגד וכולם מרגישים נבגדים. קח את זה בחשבון"

ח"כ עמיר פרץ שהצטרף לאחרונה שוב למפלגת העבודה מחה על דבריו של הרצוג נגד "השמאל הקיצוני במפלגה" פרץ אמר "כמו שאני לא מוכן לקבל ביטוים שקוראים לך כמו 'כלב', אינני מוכן שאתה תשתתף במסע הדא לגיטימציה לשמאל" .

בתוך כך השתתפו מאות פעילי מפלגת העבודה באירוע שארגן ח"כ הראל מרגלית בתל אביב תחת הכותרת "מחליפים את השלטון". מרגלית הכריז בנאומו כי "הערב אנחנו מקימים כאן את האופוזיציה מחדש"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו