'רנואר' עושה לך את השמחה!

אם גם את מוצאת את עצמך מסתובבת כמעט בכל ערב בין חתונה לבר מצווה, בין שבע ברכות אחד למישהו ומחפשת להתחדש ולהתרענן במראה – רשת 'רנואר' זו הכתובת!

לקראת עונת השמחות הנפתחת בחודש סיון רשת האופנה 'רנואר' מציעה לך את הלבוש המושלם לאירועים: שמלות מרהיבות, עליוניות וחצאיות מתאימות לצד אביזרים משלימים ותכשיטים שילוו אותך לאורך כל ימי ה'שבע ברכות' ושאר אירועים שמח יותר עם רנואר
אקורד הפתיחה של עונת השמחות מתחיל בחג השבועות. ערב החג זה הזמן להתחדש לקראת עונת השמחות והאירועים המתחילה במלא עוזה בימים של אחרי החג ועד לשלושת השבועות.
אם גם את מוצאת את עצמך מסתובבת כמעט בכל ערב בין חתונה לבר מצווה, בין שבע ברכות אחד למישהו ומחפשת להתחדש ולהתרענן במראה – רשת 'רנואר' זו הכתובת!רנואר (2)
בואי לערוך את כל קניותייך לעונת האירועים, ובמיוחד אם את כלה או בת משפחה קרובה שלך מתחתנת – בואי למצוא ב'רנואר' את כל הקולקציה לימי השבע ברכות. במקום להתרוצץ בין חנויות שונות, ב'רנואר' תמצאי הכל: קולקציה מגוונת של שמלות טרנדיות, חצאיות, ג'קטים, עליוניות, חולצות, צעיפים, נעליים אקססוריז ופריטים משלימים לכל האירועים וימי השבע ברכות.
'ברנואר' קולקציה מרהיבה של בגדים בהירים במיטב הצבעים הטרנדיים של הקיץ: לבן, צהוב, כחול, פרחוני, הדפסים ועוד. קולקציה שתקבלי עליה המון מחמאות!
ב'רנואר' מציעים לכלה מגוון בגדים מיוחדים בשיטת 'מיקס אנד מאטש' – 'לבש וערבב'. את יכולה ללבוש במהלך היום כמעט את אותם פריטים של הערב בו נערכת שמחת השבע ברכות, רק לשדרג אותם, כך שבכל פעם תהיה לך הופעה חדשה ומיוחדת במינה.
הבגדים כולם: החל מהשמלות העדכניות וכלה בג'קטים, מקבלים טוויסט אחר, עם אקססוריז מתאים המוצע בחנויות הרשת.
בואי לאחת מחנויות 'רנואר' שם יציעו לך מגוון פריטים שיתאימו לכל מטרה לקראת השמחה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו