משטרת דאעש? דגל איסלאמי על ניידת משטרתית

ניידת בטובא זנגרייה שבצפון, אבטחה אירוע ביישוב כאשר עליה התנוסס הדגל עם פסוק מהקוראן. מהמשטרה נמסר: "ההתנהגות של המתנדב תיבחן ביסודיות ותטופל בהתאם". ראש המועצה דווקא תומך

חודש הרמדאן ייפתח הערב וכמדי שנה מקיימים מוסלמים ביישוביהם שברחבי הארץ צעדות לרגל פתיחתו. ניידות המשטרה שאבטחו את הצעדה המסורתית שהתקיימה אתמול בכפר הבדואי טובא זנגרייה שבגליל העליון, משכו אליהן תשומת לב מיוחדת בעקבות העובדה שעל אחת הניידות הונף דגל אסלאמי ועליו התנוסס פסוק מהקוראן.

CkI0b7QWEAAVYVt

מהמשטרה נמסר בתגובה: "במסגרת תהלוכה לקראת הרמדאן בכפר טובא זנגרייה, ניידת משטרה ובה מתנדבים ליוותה את השיירה, אחד מהם צולם מחזיק את הדגל שעליו פסוקים מהקוראן. בבדיקה שנערכה התברר כי באחת העצירות התבקש המתנדב על ידי משתתפי התהלוכה להחזיק בדגל על מנת שיצלמו אותו, והוא הסכים. ההתנהגות של המתנדב תיבחן ביסודיות ותטופל בהתאם".

חוסיין אל-הייב, ראש המועצה, דחה את הביקורת ואמר כי "הדגל שהונף שם הוא לא של דאעש ולא של ג'בהת א-נוסרה. זה דגל של האסלאם המסמל התנגדות לאלימות ותמיכה בשלום בין אדם לחברו. בתהלוכה הזאת היו גם יהודים. מי שמנסה להתסיס סביב האירוע הזה, אז או שהוא גזען או שהוא רוצה להכתים את המשטרה. בהנפת הדגל הזה אין שום דבר שהוא מנוגד לחוק".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו