הגראי"ל שטיינמן הכריע: לתמוך ברונן פלוט לראשות נצרת

הבחירות לראשות העיר נצרת מתחממות: בעוד הציבור החרדי יצביע עבור מנכ"ל הכנסת לשעבר, הזוכה גם לתמיכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, המועמד נתנאל טוויטו זוכה לתמיכת השר כחלון

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א הכריע אמש על תמיכה במועמדותו של מנכ"ל הכנסת לשעבר, רונן פלוט בהתמודדות על ראשות העיר נצרת עילית.

בכך מוסיף לעצמו פלוט עוד תמיכה משמעותית כאשר המגזר החרדי בעיר יצביע עבורו. ההחלטה התקבלה לאחר שנציגי דגל התורה נפגשו עם שני המתמודדים, אך הכריעו לטובת פלוט כפי המלצת ח"כ גפני המכיר אותו מעבודתו בכנסת.

יצויין כי גם ראש הממשלה בנימין נתניהו תומך פומבית במנכ"ל הכנסת רונן פלוט. מנגד, שר האוצר משה כחלון, תומך בראש העיר בפועל נתנאל טויטו, המשתייך רשמית למפלגת כולנו.

בישראל היום דווח הבוקר כי בשבוע האחרון סערה העיר בעקבות סקר שפרסם מטה טויטו המראה על פער משמעותי לטובתו מול פלוט. על פי הסקר מוביל טויטו עם 41% לעומת 36% שמקבל פלוט. במטה של פלוט, המחזיקים בנתונים הפוכים לגמרי, ביררו את העניין וגילו כי חברת הסקרים החתומה על הסקר אינה קיימת.

בתגובה הודיעו במטה הבחירות של טויטו כי הסקר שפורסם בשמם "אינו סקר סטטיסטי", כלומר שאינו נערך בקרב מדגם מייצג של תושבי העיר. בחינה מדוקדקת באותיות הקטנות של המודעה המפרסמת את הסקר מעלה כי הכיתוב: "הסקר לא התבסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נצרת עילית זה לא נצרת!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו