סערת סדן: דרעי ונתניהו יפגשו מחר

ראש הממשלה השוהה ברוסיה מתעדכן על ההתפתחויות במשבר ומחר - מיד עם נחיתתו - הוא יוועד עם דרעי בניסיון לפתור את אותו

ראש הממשלה מתערב: לאור החרפת הטונים וההצהרות סביב ההתבטאויות הגזעניות שיוחסו ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10, תתקיים מחר פגישה בין ראש הממשלה ליו"ר ש"ס בניסיון לפתור את המשבר.

נתניהו, ששוהה כרגע ברוסיה, מתעדכן בפרטים הקטנים של המשבר ומעונייו לפתור אותו על הצד הטוב ביותר. הפגישה תתקיים, כאמור, מחר – עם נחיתתו של ראש הממשלה בארץ.

כזכור, בעיתון הארץ נחשף אתמול כי יו"ר חדשות 10 אמר בשיחה עם חברי דירקטוריון הערוץ: "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי. אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש״ס, למסעודה משדרות".

הבוקר הודיעו חברי הכנסת של ש"ס כי לא יתייצבו להצבעות במליאת הכנסת. למרות זאת, חזרו בהם נציגי ש"ס וגילו אחריות ציבורית כאשר נכנסו למליאה על מנת להפיל את חוק הגיור שיזם ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד).

ההצעה, שהופלה ברוב של 49 ח"כים מול 39, מבקשת לקבוע בחוק את סמכויותיו ואופן פעולתו של מערך הגיור. החוק קובע את אופן מינוי ראש מערך הגיור, כשירות דייני הגיור ואופן מינויים, הקמת בית דין משמעתי לחברי בית הדין לגיור, אופן הליך הגיור, הליך ערעור על החלטת בית הדין לגיור, גיור נתין זר והוראות ביצוע ותחילה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו