הותרו לפרסום שמות ארבעת הנרצחים בתל אביב

הבוקר הותר לפרסום כי הנרצחים בפיגוע בתל אביב הם עידו בן ארי בן 42 מר"ג, אילנה נווה בת 39 מת"א, מיכאל פייגה בן 58 ממדרשת בן גוריון ומילה מישייב בת 32 מראשל"צ. השם יקום דמם

לפני זמן קצר הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת הנרצחים בפיגוע בתל אביב: עידו בן ארי – בן 42 מרמת גן, אילנה נווה – בת 39 מת"א, מיכאל פייגה – בן 58 ממדרשת בן גוריון ומילה מישייב – בת 32 מראשל"צ. השם יקום דמם.

בן ארי הוא אב לשני ילדים. הוא ישב עם אשתו במסעדה כשנכנסו המחבלים והחלו לירות ללא הבחנה. אשתו של בן ארי נפצעה גם היא בפיגוע, והיא מאושפזת עדיין במצב בינוני.

הנרצח מיכאל פייגה הוא ראש התוכנית ללימודי מדינת ישראל באוניברסיטת בן גוריון.

בעקבות הפיגוע הרצחני בלב תל אביב פשטו כוחות צה"ל על בית אחד המחבלים בעיירה יטא. לפי דיווחים, הכוחות סרקו את הבית ותחקרו את המשפחה. הכוחות עצרו כמה חשודים, מיפו את בית אחד המחבלים לקראת הריסתו והשלימו את הכתר על הכפר. כוחות צה"ל פועלים במקום בצורה נרחבת. בין היתר פועלים חיילי דובדבן וגולני וכוחות הנדסה בחטמ"ר יהודה.

דובר צה"ל מסר כי במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל ולוחמי מג"ב ביהודה ושומרון שבעה מבוקשים שחשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. המבוקשים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו