אבו מאזן מסית נגד ישראל עם ציטוטים של יעלון וברק

יו"ר הרשות הפלסטינית עושה שימוש בדבריהם של שרי הביטחון לשעבר ("הפשיזם בישראל גובר") כדי להסית נגד ישראל. בהמשך האשים אבו מאזן כי "אנשי דת בישראל קראו להרעיל את מי השתייה של הפלסטינים"

יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס נאם היום בפני הפרלמנט האירופי בבריסל. במהלך נאומו האשים את ישראל בביצוע רצח עם באומרו: "פלסטין והעם הפלסטיני חווים רצח המוני בקנה מידה היסטורי והתקפות שאין דומות להן תחת עיניה ואוזניה שלה הקהילה הבינלאומית".

לדבריו, "ישראל נוטה יותר יום יום להקצנה ולתוקפנות נגד הפלסטינים, להרג אזרחים, ומתנהלת כמדינה שהיא מעל לחוק". הוא הזכיר בנאומו את אהוד ברק ומשה יעלון, ואמר כי השניים "הצהירו כי ישראל מגבירה את מדיניות הפשיזם".

אבו מאזן הוסיף כי "לפני שבוע אנשי דת וחכמים בישראל קראו להרעיל את מי השתייה של הפלסטינים".

בהתייחס ליוזמת השלום הצרפתית אמר כי "אנו מצפים שהמאמץ הבינלאומי בעקבות הכינוס שהיה בפריז יבשיל לוועידה בינלאומית שתקבע לוח זמנים למשא ומתן ויישום החלטות, ויהיה מנגנון ליישום ובקרה של ההחלטות כפי שקרה במשא ומתן מול איראן".

הציג את עמדת הרשות הפלסטינית למו"מ: "אנחנו מתנגדים לכל הצעה לגבולות זמניים או הסדרי ביניים, כי מדובר בבזבוז זמן שלא מוביל לכלום. אנחנו בעד פתרון שתי המדינות על בסיס גבולות 67' וירושלים המזרחית תהיה הבירה, והפתרון יהיה על בסיס היוזמה הערבית שאושרה בשנת 2002 ללא שום שינוי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו