פרשת ילדי תימן: השר הנגבי ירכז את הטיפול הנושא

כך אישרו שרי הממשלה לפני זמן קצר. הנגבי יהיה מוסמך לעיין ולדון בפרוטוקולים החסויים. "אעמיד לרשות צחי הנגבי את כל העזרה הדרושה, האמת צריכה לצאת לאור", אמרה השרה שקד שיזמה את המינוי

פרשת חטיפתם של ילדי תימן בשנות המדינה הראשונות: הממשלה אישרה לפני שעה קלה את מינוי השר הנגבי לאחראי מטעם הממשלה על בדיקת חומרי הארכיון של ועדת שמגר בעניין ילדי תימן.

שרת המשפטים איילת שקד, שהובילה את המהלך: "אני שמחה שהמהלך שלי נשא פרי. אעמיד לרשות צחי הנגבי את כל העזרה הדרושה. האמת צריכה לצאת לאור".

ואילו יו"ר 'השדולה למען חקר האמת בפרשת ילדי תימן החטופים', חה"כ נורית קורן, בירכה את הממשלה על מינויו של השר הנגבי לעיין ולדון בפרוטוקולים של ועדת החקירה הממלכתית אשר חקרה את פרשת ילדי תימן החטופים.

"אני מברכת את ראש הממשלה על הירתמותו ומחויבותו לנושא ועל כך שהביא הבוקר לאישור הממשלה את מינויו של השר הנגבי לעיין ולדון בפרוטוקולים, בשבוע שעבר פניתי אל שר האוצר בדרישה להקצות משאבים ותקציב מיוחד לגנז המדינה על מנת שזה יוכל לפעול במהירות וביעילות, לאסוף, למיין ולסווג את הפרוטוקולים והחומרים הנוספים שנמצאים בגנזך המדינה, אני אמשיך להוביל את המאבק לחשיפת האמת, עד שהמשפחות ידעו את אשר עלה בגורל יקיריהן"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו