"חוסר ההתחשבות בציבור המתפללים הבאים לכותל המערבי בשעות הלילה"

בעקבות ההחלטה על סגירת כביש הגישה לכותל המערבי מידי לילה בחודשים הקרובים, קובל ח"כ אליעזר מוזס על חוסר ההתחשבות בציבור המתפללים "החל מעורכי 'תיקון חצות' וכלה במתפללי 'ותיקין' עם נץ החמה"

בשל ההחלטה שהתקבלה ע"י "החברה לשיקום הרובע היהודי בירושלים" לסגור את כביש הגישה לכותל המערבי בחודשים הקרובים למשך שעות הלילה לצורך עבודות שיפוץ ותחזוקה, מזהיר יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס מפני כוונה זו.

לדברי מוזס "החברה לשיקום הרובע היהודי בירושלים" החליטה לשדרג את הדרך לכותל המערבי, החל משער יפו. ההצעה היא לסגור את הדרך לכותל בשעות הלילה ללא התחשבות בציבור המתפללים הבאים לכותל המערבי בשעות הלילה, החל מעורכי 'תיקון חצות' וכלה במתפללי 'ותיקין' עם נץ החמה, כאשר אין דרך חלופית".

מוזס מסב את תשומת הלב לעובדה כי העבודות הללו צפויות לגלוש אל תוך תקופת חגי תשרי הממשמשים ובאים, כאשר "נודע לי שיש כוונה לערוך חפירות ובדיקות ארכיאולוגיות באתר, דבר שעשוי לגלוש אל תוך ימי אלול והחגים".

ח"כ מוזס סיים את דבריו באמירה הנחרצת כי "החכם עיניו בראשו וסוף מעשה במחשבה תחילה. אני מעלה את דבריי מעל במה חשובה זו על מנת להציף את הנושא" חתם מוזס את דבריו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו