חנך את מכשיר ההחייאה על אביו של מתנדב אחר

מתנדב איחוד הצלה שקיבל את מכשיר הדפיברילטור השתמש בו לראשונה בשביל להציל את אביו של חברו המתנדב

לארגון איחוד הצלה נתרמו מאות מכישירי החייאה – 'דפיברילטורים', שעוזרים למתנדבים לתת שוק חשמלי לאדם שנדם ליבו, לפני שיהיה מאוחר מדי.

אחת התרומות האחרונות שהתקבלה לרכישת מכשירי 'דפיברילטורים' התקבלה על ידי וועידת התביעות שראתה גם היא את הצורך החשוב באספקת המכשירים למתנדבי הארגון המגיעים כיום בין 2-4 דקות לכל קריאה.

קרא עוד:

[postim]

אחד המכשירים שנתרמו על ידם ניתן למתנדב ר' אריה המתגורר בשכונת רחביה, שלא תיאר לעצמו שהשימוש הראשון שהוא יעשה במכשיר הדפיברילטור יהיה על אביו של חבר קרוב שגם הוא מוסר את נפשו למען הזולת.

בשעות הצהריים של בין שביעי של פסח לערב שבת הוא הוזנק לטיילת ממילא שבירושלים שם הוא גילה אדם שהלך עם נכדו משכונת בית וגן לתפילת ערבית של יום שישי לכותל המערבי וכקילומטר לפני שהגיע ליעדו קיבל לפתע דום לב והתמוטט לפני העוברים ושבים.

המתנדב שהגיע למקום תוך כשתי דקות שלף את מכשיר ההחייאה החדש שרק קיבל ולאחר שנתן שוק חשמלי אחד ללב הצליח להחזיר את פעילות הלב ובכך להציל את חייו. כיום אותו אדם, אביו של המתנדב, בריא ושלם וחזר אל משפחתו לאחר אשפוז ממושך בבית החולים.

"התחושה שאתה יכול בעז"ה להיות מציל חיים לכל אדם הינה תחושה של סיפוק רב, אך התחושה שאתה הוא זה שהזדמנה לך הזכות להציל את אביו של חבר לארגון הינה תחושת סיפוק שאין דומה לה.

אין ספק כי בהנהלת התורמים וועידת התביעות שתרמו את מכשיר הדפיברילטור ובהנהלת "איחוד הצלה" שסיפקו לי את המכשיר לא תיארו ולא שיערו עד כמה מהר ועד כמה קרוב אני אשתמש בו להצלת חיים" הוא מסכם את האירוע המרגש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו