מימרן בחקירתו הראשונה: "תרמתי לנתניהו 200,000 דולר ב-2009"

על רקע הפרסומים על חקירה חדשה בעניינו, נחשפו הבוקר תמלילים מחקירתו הראשונה המיליארדר הצרפתי מהם עולה כי הוא העביר לרה"מ כספים בניגוד לחוק • נתניהו מכחיש: "מדובר בקשקוש"

ארנו מימרן, המיליארדר הצרפתי וידידו של ראש הממשלה, העיד בחקירתו הראשונה בינואר 2015 כי העביר לנתניהו סכום של 200 אלף דולר – כך חושף הבוקר 'הארץ'.

"פגשתי אותו לראשונה בישראל בתחילת 2009. אז הייתי נוסע לשם הרבה, כי זו היתה תקופת הבחירות, ואני מקורב לנתניהו שתרמתי לו 200 אלף דולר", העיד מימרן בחקירתו. חשוב להדגיש כי אם טענותיו של מימרן אמיתיות הרי שהדבר עומד בסתירה לחוק למימון מפלגות, המגביל את סכומי התרומות.

כך או אחרת, הדברים שאמר מימרן בחקירה עןמדים בניגוד מוחלט לדבריו של ראש הממשלה בענין וכן לגירסה המאוחרת שהשמיע מימרן עצמו.

בלשכת ראש הממשלה הודפים, כצפוי, את העדות. "הכול קשקוש. אנו עומדים בתוקף מאחורי העובדות הברורות: התרומה היחידה של ארנו מימרן, בסך 40 אלף דולרים, ניתנה בשנת 2001 לקרן הפעילות הציבורית, כפי שמתיר החוק, בתקופה שבה מר נתניהו היה אזרח פרטי", נמסר בתגובה לפרסום.

בתגובה נאמר עוד: "המתקפות החוזרות ונשנות בנושא מימרן, שנועדו להעלים את הישגיו הגדולים של ראש הממשלה למען מדינת ישראל, לא יועילו. לא המתקפה הקודמת בעיצומו של הביקור ההיסטורי ברוסיה, ולא המתקפה הנוכחית בעיצומו של הביקור ההיסטורי באפריקה".

עוד בנושא:

הנסיעה של נתניהו הפכה לסיוט • החשש: מימרן הוא רק קצה הקרחון

"יש חקירה חדשה גדולה נגד נתניהו, וכנראה היא תתפוצץ בקרוב"

הפרסום מהבוקר מגיע על רקע הדיווחים על חקירה חדשה בעניינו של ראש הממשלה, אלא שזו – ככל שידם של העיתונאים מגעת – לא קשורה לפרשת מימרן ואף לא לפרשת מעונות ראש הממשלה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו