אוהבים אננס טרי ולא מצליחים לקלף? צפו בפתרון

אם גם אתם אוהבים לאכול אננס טרי ועסיסי אך אתם נמנעים מכך בגלל שאתם לא מצליחים עם קילוף הפרי, תצפו בסרטון המצורף ותחפשו היכן לקנות את המקלף הייחודי הזה

אחד הפירות הטרופיים הטעימים ביותר הנמצאים בתקופה זו בחנויות, הוא האננס. הבעיה היא, מלבד מחירו הגבוה יחסית, קשה מאוד לקלף אותו.

האדם שהעלה את הסרטון המצורף לכתבה זו לרשת, כתב כי הוא מצא את הכלי הזה בבית אביו ולא הצליח להבין למה הוא משמש. כעבור בדיקה, חקירה ודרישה, גילה כי מקלפים בזה אננס.

כפי שתראו בסרטון, מורידים בעזרת סכין את ראש הפרי, מכניסים אותו פנימה, הסכין מוריד את הקליפה בצורה מדוייקת ומה שנותר לכם לעשות, זה רק לפרוס לפרוסות, לברך ולאכול. בתיאבון.

איפה ניתן להשיג מכשיר זה? כאן נתקלים בבעיה. מעלה הסרטון מציע לבעל יוזמה להתחיל לייצר ולשווק מכשירים כאלו ברחבי העולם. בינתיים, אם אתם לא מצליחים לקלף, תמיד תוכלו להסתפק בזה:

Dry pineapples in the Mahane Yehuda Market, Jerusalem, Jan 20, 2008. TU BISHVAT is a minor Jewish holiday occurring in late winter/early spring. One of the four "New Years" mentioned in the Mishnah, Tu Bishvat marks the "New Year for Trees", (Rosh HaShanah La'Ilanot). The name Tu Bishvat comes simply from the Hebrew date of the holiday, which occurs on the 15th day of Shevat.Photo by Kobi Gideon / FLASH90. *** Local Caption *** ??? ???? ???? ????? ????? ?????????? ????? ????? ????
Kobi Gideon / FLASH90
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה נראה מכשיר של שווארמה 🙂

מה? לכם אין כזה?
רגע
אני כבר ניגש להוציא את הקולפן הזה מהמגירה. רק ששלי גם חותך וגם אוכל את האננס…

איך קוראים למכשיר הזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו