כך נערכת עיריית ירושלים לקראת ל"ג בעומר

השנה תורחב פריסת הכבאיות לנקודות הזנקה נוספות ברחבי השכונות בעיר בהם אין תחנות כיבוי קבועות

ראשי מכבי אש אירחו לקראת ל"ג בעומר את חבר המועצה יוסי דייטש ואת חברי הנהלת העירייה יעקב הלפרין יו"ר סיעת יהדות התורה ועו"ד אלישע פלג הממונה על תיק הכבאות.

הביקור החל בביקור בכל האגפים והמחלקות במרכז הכבאות בשכונת גבעת מרדכי בהנחייתו של טפסר מר שלמה נידם סגן מפקד כבאות ראשית בירושלים. האורחים עקבו מקרוב על הפעילות בחדר המצב ושמעו סקירה על פעילות כוחות כיבוי האש במחצית השנה האחרונה.

הביקור נערך במסגרת ההכנות לקראת ל"ג בעומר בה ישנה כוננות שיא בכל תחנות הכיבוי הפזורות במספר תחנות משנה ברחבי העיר. במסגרת דיון מסכם של הביקור נמסר כי השנה תורחב פריסת הכבאיות לנקודות הזנקה נוספות ברחבי השכונות בעיר בהם אין תחנות כיבוי קבועות.

כמו כן, ע"פ המלצת חברי המועצה יתקיים השנה קמפיין מיוחד לשמירה על כללי בטיחות ומידע והסברה לילדים ולבני נוער בתחום מניעות דליקות, הקמפיין יהיה במשותף לאגף שיפור פני העיר וכיבוי אש לשמירה על הגנים והפארקים למניעת השחתת הסביבה והגברת המודעות לבטיחות בהדלקת מדורות והתמודדות עם אופני כיבוי המדורות בצורה מבוקרת ובטוחה. כמו"כ אגף שפ"ע יבצע פעילות מוקדמת באזורי המדורות לניכוש עשביה דליקה וכד'.

האורחים אמרו בסיום הביקור, כי "השנה אנחנו מרכזים מאמץ גבוה להערכות מיוחדת בשכונות. אנחנו נסייר בל"ג בעומר יחד עם הכיבוי במוקדי המדורות לראות שהכל מתנהל על הצד הטוב ביותר. כעת מוטל על ציבור הנוער והמבוגרים להקפיד על כל הוראות הבטיחות בהקפדה יתירה".

כבאות ירושלים כבאות ירושלים (1)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חוץ מלהצטלם הם עושים עוד משהו?….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו