הפתעה בוועידת "שלומי אמונים": פגישה עם ראש ממשלת אוקראינה

ראשי ועידת "שלומי אמונים" יחד עם ראשי הרשויות החרדיות שהגיעו מישראל להשתתף בוועידה, הוזמנו במפתיע לפגישה ייחודית עם ראש ממשלת אוקראינה יחד עם שגריר ישראל • רגעי התרוממות והתעלות נרשמו במהלך התפילה הנרגשת על ציונו של האדמו"ר האמצעי מליובאויטש בניעז'ין • גלריה

IMG-20160707-WA0016IMG-20160707-WA0015IMG-20160707-WA0012IMG-20160707-WA0014IMG-20160707-WA0013

בהתרגשות רבה ובאווירה של אחדות ורעות נפתחה אתמול הוועידה ההיסטורית של תנועת שלומי אמונים באוקראינה, לציון ארבעים שנה לייסודה של התנועה בידי היו"ר הבלתי נשכח הרב מנחם פרוש זצ"ל.

למעלה ממאה צירי הוועידה הגיעו מכל רחבי הארץ, בהם רבנים, ראשי ערים, סגני ראשי ערים, חברי מועצות, מנהלי לשכות לפניות הציבור, מנכ"לי מוסדות, ותיקי התנועה ופעיליה. הצירים יצאו מנתב"ג בשלוש טיסות עוקבות, בשל מספרם הרב והעובדה שלא ניתן היה לרכז את כולם בטיסה אחת, לנוכח ההרשמה שהתפרשה על פני מספר שבועות, ולאחר שמספר פעמים הוחלט להגדיל את מספר המשתתפים בוועידה מעבר לתכנון המקורי, בשל הביקוש הרב.

עם נחיתת הקבוצה הראשונה על אדמת אוקראינה, הגיע שגריר ישראל בקייב לשדה התעופה, וקידם את נציגי הוועידה בברכת ברוכים הבאים. השגריר ליווה את נשיא הוועידה, סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש אל מחוץ לשדה התעופה, והפציר במשתתפי הוועידה שלא יהססו לפנות לשגרירות ולבקש עזרה וסיוע אם יזדקקו לכך.

לאחר תפילת מנחה ברחבת היציאה משדה התעופה, הועידה הוועידה את פניה לעיירה ניעז'ין, שם מנוחתו כבוד של האדמו"ר האמצעי מחב"ד, לשפוך שיח ותפילה לפני בורא עולמים להצלחת הוועידה, להגשמת מטרותיה ולישועת הכלל והפרט.

לעת ערב שבה הוועידה לבירה קייב, שם התפזרו הצירים במספר מלונות, לאחר שסעדו ארוחת ערב במהלך הנסיעה באוטובוסים בדרך חזור מניעז'ין.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו