ח"כ לשעבר אמסלם מש"ס הודיע על הצטרפותו ל"בית היהודי"

קורא לציבור הספרדי בישראל להתפקד למפלגה הדתית לאומית, ''יהדות המזרח המקורית היא ציונית'' • בבית היהודי מברכים ומבהירים כי "הצטרפותו של הרב אמסלם - חלק מתנופת הבית היהודי בדרך להנהגת המדינה"

ח"כ לשעבר חיים אמסלם שהודח מסיעת ש"ס ע"י היו"ר הקודם הרב אלי ישי לאחר שהתבטא בנושאים העומדים על הפרק בניגוד לעמדת התנועה שנווטה בידי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל הודיע הבוקר על הצטרפותו למפלגת "בית היהודי".

אמסלם הקים עם פרישתו מש"ס את תנועת "עם שלם" עמה התמודד בבחירות האחרונות לכנסת וזכה בקרוב ל-50.000 קולות בלבד ולא צלח את אחוז החסימה.

בהודעה שפירסם הבוקר נאמר כי "החיבור בין יוצאי עדות המזרח ובין הציבור הדתי-לאומי, הוא דבר שפשוט צריך לקרות, אנו חולקים ערכים זהים. רבני עדות המזרח לאורך הדורות היוו גשר של מתינות וקבלת האחר, לא של החמרות. תמיד דגלנו בפרנסה בכבוד, בהשכלה ובעבודה קשה, עם לימוד תורה יחדיו והכי חשוב, ואת זה יש לומר בקול ברור – יהדות המזרח המקורית היא ציונית. תמיד היתה ציונית, ולעולם תשאר כך."

במפלגת הבית היהודי מברכים על הצטרפותו של אמסלם ״אנו מברכים על הצטרפותו של הרב אמסלם, כחלק מתנופת הבית היהודי בדרך להנהגת המדינה. בימים בהם מתרחשת מהפכת דו"ח ביטון במערכת החינוך אותו יזם שר החינוך, אך טבעי שהרב אמסלם ימצא את מקומו בבית היהודי שמרחיב את שורותיו ושייך לכל עם ישראל״.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו