מקורבי נתניהו מאשימים: השר כץ פועל להדחת ראש הממשלה

מחריפה המתיחות הפנימית במפלגת השלטון: גורמים בסביבת ראש הממשלה מאשימים את השר ישראל כץ ב"חבירה לגורמי שמאל המבקשים להביא לקץ לשלטונו של נתניהו"

בעקבות כינוס מזכירות הליכוד בראשות היו"ר, שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, ביום חמישי האחרון – כינוס שבו התקבלו החלטות המתפרשות ככאלו המבקשות לפגוע בסמכויותיו של נתניהו כיו"ר הליכוד – מאשימים גורמים בסביבת נתניהו את השר כץ בחבירה לגורמי שמאל במטרה להפיל את נתניהו.

"באופן תמוה בכל פעם שיחסי כץ ונתניהו עולים על שרטון, מכונסת מזכירות הליכוד באופן בהול ודנה בענייני ראש הממשלה", מסרו הגורמים לתקשורת.

לטענתם, "בשעה שרה"מ ניצב איתן מול מתקפות תקשורתיות שמטרתן להפיל את שלטון הליכוד שלא דרך הקלפי, מצטרף ישראל כץ למקהלת השמאל. כץ מתדרך בלי בושה נגד רה"מ ומשמיץ אותו. הוא לא תרם דבר במהלך מסע הבחירות וכעת מנסה להשתלט בכוחנות ובבריונות על מנגנון המפלגה. חברי הליכוד לא יסלחו לכץ על החתירה תחת נתניהו".

יצוין כי בכינוס המזכירות ביום חמישי התקבלה החלטה לבדוק טענות על אי סדרים כספיים שעלו בדו"ח מבקר הליכוד נגד מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, הנחשב למקורבו ואיש אמונו של נתניהו.

בסביבת השר כץ דוחים את הטענות ומדגישים כי התנהלותו היא עניינית ותכליתה טובת המפלגה בלבד.

גורמים במערכת הפוליטית מעריכים כי ההתגוששות בין הצדדים היא חלק מהמאבק המתעצם בין נתניהו לכץ בשאלת קבלת תפקיד שר החוץ, זאת בנוסף למתיחות הישנה בין השנים על רקע רצונו של כץ לרשת את נתניהו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו