פרשת נתניהו: מחר יוארך מעצר הבית של ראש הסגל לשעבר ארי הרו

המשטרה תבקש מביהמ"ש להאריך את מעצר הבית בו הוא נתון בחמשה ימים נוספים • בימים הקרובים צפויה התפתחות משמעותית בפרשה

לאחר שראש הממשלה התייחס לראשונה לשמועות בדבר חקירה פלילית המתנהלת נגדו, בעקבות פרסומים בכלי התקשורת, הערב הוברר כי בניגוד לשמועות בימים האחרונים, החשדות נגד נתניהו אינם קשורים להלבנת הון באמצעות חשבון בנק עלום בפנמה, או להוצאת דרכון פקיטיבי עבור בנו של ראש הממשלה, אלא להעברות כספים שמהותן נבדקת בימים אלו.

הערב במהלך "שעת השאלות" השיב ראש הממשלה לאחר שנשאל בנושא, כי "אין אש, אין עשן, יש המון אוויר חם" והוסיף "לא יהיה כלום – כי אין כלום".

עם זאת מחר צפויה המשטרה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה ארי הרו בחמשה ימים נוספים בהסכמה עם פרקליטיו, הרו נעצר לפני מספר ימים בשעה שנחת בנמל התעופה בן גוריון עם שובו מביקור בחו"ל ונלקח הישר לחקירה.

גורמים המעורבים בענין מוסרים כי לתוצאת החקירה של הרו תהיה השפעה מכרעת לענין המשך ה'בדיקה' בעניינו של ראש הממשלה, שעלולה להפוך ל'חקירה פלילית' במהלכו צפוי נתניהו להיחקר באזהרה.

הפרשן המשפטי ברוך קרא חושף הערב כי בימים הקרובים, יתכן עוד השבוע צפויה התפתחות חשובה בפרשה והציבור יחשף אליה.

וכי לגבי המשך התפתחות הפרשה, הוא שומע דעות חלוקות במערכת המשפט, בעוד שמשפטנים מסויימים חושבים שהחשדות אינם מהותיים, אחרים נוטים לחשוב שכן ומוסיף, כי מאז חקירתו הראשונה של ארי הרו, חלו התפתחויות בבדיקה וחקירתו חשובה להחלטה עתידית בנושא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו