יחימוביץ: אפליה בתקשורת בסיקור החשדות של נתניהו מול הרצוג

לדבריה: "הזוי שכראש האופוזיציה, הרצוג איננו יכול לתקוף את נתניהו על חקירותיו, שעה שהוא עצמו נחקר תחת אזהרה" - "תמיד יאשימו שזה בא ממניע פוליטי" • הרצוג בתגובה: "מפיצה רעל ושנאה"

חברת הכנסת יחימוביץ' קובלת על כי יו"ר מפלגתה יצחק בוזי' הרצוג שנחקר לאחרונה באזהרה ביחידת להב 433, זוכה לסיקור אוהד ומקל בכלי התקשורת, ביחס לסיקור החשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בעוד שזה כלל לא נחקר עדיין ומהות החשדות נגדו עדיין אינם ידועים וברורים.

בראיון שהעניקה לערוץ הכנסת אמרה יחימוביץ' כי "הרצוג מקבל הנחה מאד גדולה בטיפול בחקירות שלו, והוא כבר נחקר תחת אזהרה, אני חושבת שאצל נתניהו זה לא בא מחוסר רצון לעסוק תקשורתית אלא באמת מהיעדר מידע", אמרה.

לדבריה, בסיקור על הרצוג "הדבר הזה לא מוטח בו שוב ושוב, ואני בוודאי לא מטיחה זאת בפניו שוב ושוב כי תמיד יטענו נגדי שזה ממניעים פוליטיים.

יחימוביץ רוטנת על כך כי "הרצוג כיושב ראש אופוזיציה לא יכול לתקוף את נתניהו על חקירותיו, שעה שהוא עצמו נחקר תחת אזהרה. זה סוג של נטרול הדדי בידי ראש אופוזיציה וראש ממשלה שנחקרים במשטרה".

יו"ר המחנה הציוני ח"כ בוז'י הרצוג אמר בתגובה לדברים כי "ח"כ יחימוביץ' מפיצה רעל ושנאה נגד כל יו"ר ששמו אינו יחימוביץ'" והוסיף כי "אצלה החתרנות היא נגד כרוני".

מרים אלסטר, פלאש 90

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו