בנט נגד נתניהו: "הממשלה אינה שייכת לאיש"

שר החינוך מחריף את התבטאויותיו כנגד ראש הממשלה על רקע הכוונה לדחות את הקמת תאגיד השידור הציבורי • "להוציא חצי מיליארד שקלים על מאות אנשים שלא עובדים? אני אפעל לבלום את זה"

הטונים מחריפים: שר החינוך, נפתלי בנט, מחריף את התבטאויותיו נגד ראש הממשלה על רקע כוונתו לדחות את הקמת תאגיד השידור הציבורי.

מדובר בבזבוז משווא של כספי ציבור…בחצי מיליארד אני יודע לתת קייטנות מא' עד ו' כל הקיץ. זה מה שמדינת ישראל רוצה, להוציא חצי מיליארד שקלים על מאות אנשים שלא עובדים? אני אפעל לבלום את זה", אמר בנט בראיון ל'גלי צה"ל' הבוקר והבטיח לפעול בענין למרות התגדותו של ראש הממשלה. לדבריו, "הממשלה לא שייכת לבן אדם כזה או אחר, אלא אנחנו בקואליציה וכדי להעביר דברים זה צריך להיות דעת השותפות בה".

כזכור, בכנס מזכירי יישובים של אמנה אמש אמר בנט: "בימים האחרונים יש מטח מפתיע של חוקים שמטרתם להצר את החופש של התקשורת, ואולי אפילו לאלף את התקשורת". בתגובה לדברים נמסר מהליכוד: "בנט ושקד, שהיו ממובילי הקמפיין לסגירת עיתון בישראל, אינם פועלים בשם חופש הביטוי כי אם בשמו של נוני מוזס שבשירותו הם פועלים ובאמצעותו זוכים לדברי הלל ושבח ב'ידיעות אחרונות' ובאתר ynet".

ואילו ראש הממשלה אמר: יש שידור ציבורי רצוף, זמין ויעיל במדינת ישראל. איכשהו הוא נתקל בבעיות טכניות של תוכניות שלא התקיימו עד עכשיו, אבל זה יהיה"…ביחס לאלה שמדברים על חופש העיתונות – זה לא מתיישב עם המאמצים שלהם לסגור את 'ישראל היום' בכל מחיר. לא בדיוק חופש העיתונות, אז כנראה שדברים אחרים מנחים אותם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו