טראמפ צובר מומנטום: סגר את הפער במדינה החשובה מכולן

יממה לאחר שועידת המפלגה הרפובליקנית אישרה באופן רשמי את מועמדותו מטעמה לנשיאות ארה"ב, רושם דונלד טראמפ נותנים מחמיאים במיוחד בסקר שנערך במדינת אוהיו • הלילה: טראמפ ישא את נאום הנעילה של הועידה

הבחירות לארצות הברית מתחממות והמועמד הרפובליקני, דונלנד טראמפ, ממשיך להנות ממגמת התחזקות בסקרים: יממה לאחר שהועידה הרפובליקנית אישרה את מועמדותו לנשיאות מטעמה, מתפרסם הערב סקר המצביע על שיוויון בין טראמפ ליריבתו הדמוקרטית, הילארי קלינטון, בקרב תושבי אוהיו.

הסקר נחשב לדרמטי מאחר ואוהיו היא מדינת המפתח החשובה מכולן – כשברוב מוחלט של המקרים מי שמנצח בה – זוכה בסופו של דבר בנשיאות.

טראמפ, שהחל את מערכת הבחירות בפיגור דו ספרתי מול קלינטון נהנה לאורך כל השבועות האחרונים ממגמת התחזקות בסקרים, כאשר בכולם הפער ירד לאחוזים בודדים בלבד. אולם, כאמור, שיווין באוהיו מהווה בשורה של ממש עבורו.

אמריקה סוערת: "הנאום המועתק" של הגברת טראמפ

יצוין כי 11% מהנשאלים טרם החליטו למי להצביע.

אגב, הסקר נחשב למפתיע במיוחד לאור שלל התקריות המביכות שסיפקה הועידה הרפובליקנית, במרכזן: הנאום המועתק של הגברת טראמפ ונאומו הבעייתי של טד קרוז.

בתוך כך, אמריקה עוצרת את נשימתה לקראת נאומו של טראמפ הלילה, נאום שינעל את הועידה הרפובליקנית. פרשנים בארצות הברית מנסים להעריך האם טראמפ ימשיך להתבטא בסגנונו הפרוע, או שעכשיו – כשרגע האמת קרוב מתמיד – הוא יעבור לטון ולתוכן ממלכתיים יותר.

ענין נוסף שמעסיק את התקשורת האמריקנית סביב הנאום היא השאלה האם טראמפ לא יתאפק וינצל את הבמה הערב כדי ללגלג על קרוז ועל החלטתו שלא לתמוך בו.

עוד בנושא:

סקירה • מייק פנס מבטל את החשש הישראלי מדונלד טראמפ

טראמפ: "המצע שלנו – הכי פרו ישראלי אי פעם"

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו