חייל טבע למוות במאגר מים סמוך לכיסופים שבעוטף עזה

החייל, רב טוראי אילן יענקילביץ' בן 20 מנתניה, הגיע לשחות במקום יחד עם חבריו • מדובר במאגר של חברת 'מקורות' שכבר גבה בעבר חיי אדם • המשטרה הצבאית פתחה בחקירה

הערב הותר לפרסום כי חייל בן 20 מחיל המודיעין טבע למוות במאגר מים של חברת 'מקורות', סמוך ל'כיסופים' שבעוטף עזה.

החייל הוא רב טוראי אילן יענקילביץ' מנתניה, הודעה נמסרה למשפחתו.

מדובר במאגר מים מסוכן שכבר גבה בעבר חיי אדם, למקום נכנסו 3 צעירים שביקשו לשחות במים כאשר עקבותיו של אחד מהם אבדו יצאו חבריו מהמים והזעיקו עזרה. למקום הוקפצו צוותי חילוץ והצלה בהם, צוות צוללנים מיחידת יל"מ נגב שמאמציהם להציל את חייו של הצעיר עלו בתוהו.

עומר ביטון, חובש מד"א שהיה בכוננות והגיע ראשון לזירה סיפר: "הייתי בעבודה כשקיבלתי דיווח על טביעה במאגר מים שסמוך אלי, הגעתי למקום ברכב עם הנעה קדמית וראיתי מספר צעירים נסערים מסביב למאגר מים, הם סיפרו לי שחבר שלהם נכנס פנימה לפני למעלה מחצי שעה וטרם יצא".

"תוך כדי שאנחנו מנסים לסרוק את המאגר, הגיעו למקום לוחמי אש שנכנסו למים עם ציוד יעודי לחילוצים ויחד עם כוח צבאי שגם כן הגיע למקום הם חילצו את הצעיר לגדת האגם כשהוא ללא רוח חיים ובתוך דקות נאלצנו לקבוע את מותו", שיחזר המתנדב.

ראש אגף המודיעין בצה"ל, האלוף הרצי הלוי, מינה צוות בדיקה לחקירת הארוע שבראשה יעמוד מפקד יחידה באגף המודיעין, במקביל המשטרה הצבאית פתחה גם היא בחקירת נסיבות האירוע.

יעקב נעימי, פלאש 90

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו