המשטרה ממליצה לסגור את תיק החקירה נגד הרצוג

לאחר שנחקר פעמיים, מסתמן הערב כי המשטרה תמליץ לסגור את התיק נגד יו"ר האופוזציה - היועהמ"ש לממשלה יחליט בימים הקרובים אם לקבל את המלצת המשטרה

לאחר שהתייצב לחקירה פעמיים במהלך החודשיים האחרונים לאחר בדיקה שנמשכה מספר חודשים ושכללה חקירת שורת אישים בכירים במפלגה ומקורבים ליו"ר, הערב נחשף כי במשטרה מתגבשת ההחלטה להמליץ על סגירת תיק החקירה נגד יו"ר האופוזיציה ח"כ בוז'י הרצוג, בשל היעדר תשתית ראייתית.

עם זאת ההמלצה טעונה את אישור היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט שצפוי לעבור שוב על חומרי החקירה ובסיומם להחליט האם הוא נוטה לקבל את המלצת המשטרה.

החקירה נגד הרצוג החלה לאחר שנחשד בקבלת תרומה אסורה במהלך קמפיין הבחירות בהם התמודד על תפקיד יו"ר המפלגה מול ח"כ יחימוביץ'.

הרצוג נחשד כי במהלך הקמפיין שנערך ב-2015 קיבל תרומה אסורה ממנכ"ל חברת סיעוד שבחר להשקיע עשרות אלפי שקלים במטרה להחליף את ח"כ יחימוביץ
שכיהנה אז כיושבת ראש המפלגה, על פי החשד שנבדק, כספים אלו יובאו מחוץ לתקציב הקמפיין עליו דווח כחוק.

מיד עם פרוץ הפרשה התייצב הרצוג בפני כלי התקשורת והודיע כי ייענה לכל הזמנה של רשויות החוק והבטיח כי ישתף פעולה ויתייצב לכל חקירה אם וכאשר אליה יידרש.

כאמור במהלך החודשים האחרונים נחקר הרצוג בפרשה פעמיים והערב כאמור מתפרסמת החלטת המשטרה לסגור את התיק בשל היעדר תשתית ראייתית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו