האם הליכוד ו'הבית היהודי' בדרך להפסקת אש? תלוי את מי שואלים

על רקע ההתכתשות חסרת התקדים בין המפלגות בימים האחרונים, מתקבלים הבוקר דיווחים על הבנות בין הצדדים שהושגו בתיווכו של שלמה פילבר • במקביל צוטטו ביטויים קשים מפיהם של גורמים בבית היהודי

האם ב'ליכוד' וב'בית היהודי' מבינים כי רצף ההתכתשויות שמנהלים מנהיגי 2 המפלגות בחודשים האחרונים ואשר הגיעו לשיא בימים אלו, משרתים את האינטרסים של הצדדים אולי בטווח הנראה לעין, אך אינו מהווה ערובה להצלחה אסטרטגית בטווח הרחוק?

התשובה לכך תינתן על פי התוצאות והמהלכים בשטח כפי שיבואו לידי ביטוי במהלך הימים הקרובים.

עד אז תלוי את מי שואלים. בעוד אמש בשעת לילה מאוחרת דווח על 'הפסקת אש' בלתי פרומאלית שהוכרזה בין הצדדים בתיווכם של מקורבי השניים, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, הנחשב למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושלום שלמה מי שנחשב למקורבו ויד ימינו של יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט.

הבוקר מצוטטים ב'מעריב' גורמים במפלגת "הבית היהודי" שמזהירים כי "היחסים בין רה"מ נתניהו לשר בנט מתדרדרים לשפל חדש", כאשר הגורמים מסבירים כי "נראה שנתניהו קיבל החלטה אחת מהשניים: או ללכת לבחירות, או לסגור עם הרצוג ולהוציא אותנו".

כאמור, ההתרחשויות בימים הקרובים יעידו על הצפוי בהמשך הדרך, יצויין כי על פי הדיווח אמש, הצדדים הגיעו להבנות שבסיומם הביעו הצדדים להניח את הכל מאחור ולהמשיך לפעול למען אזרחי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו