יצא לאור: "בקודש חזיתיך" יומן מהיכלו של כ"ק האדמו"ר ה"באר יעקב" מנדבורנה זי"ע

בימים אלו יוצא לאור הספר "בקודש חזיתיך" - הספר נכתב כיומן ע"י הרה"ח ר' שלמה פרידמן הי"ו שזכה לשמש בקודש פנימה והעלה בשעתו על הכתב מאשר ראה ושמע • מפעים ומרטיט

העולם אומר שאת גלגלי הזמן לא ניתן להחזיר לאחור, אבל מסתבר שבמדה מסויימת – אפשר ואפשר, המעלעל בין בתרי הספר החדש "בקודש חזיתיך" נשאב מיידית כמו במנהרת הזמן לתקופות אחרות, למחוזות נעלים. דומה שאפשר לחוש את הקרבה אל הרבי, להכנס לחדרו ולשמוע את קולו, לעקוב אחר צעדיו, להתפעם מחום אהבתו ולהצית אש בלב מתבערת תפלתו היוקדת.

גם מי שלא הכיר את הרבי, ה"ה כ"ק האדמו"ר ה"באר יעקב" מנדבורנה זי"ע, מתחבר מיידית אל התיאורים הקולחים, נשאב אל האוירה המרוממת, מסתקרן לנוכח השאלות והתשובות ומאיר את נפשו לאורה וחומה של האש הבוערת.

"בקודש חזיתיך" – יומן מן הקודש פנימה, מהיכלו של הרבי מנדבורנה זי"ע בשנים תשמ"ה – תשמ"ט. הספר מהווה גם תעודה הסטורית רבת ערך, בהכילו תיעוד אירועים שונים בחייה של קהילת נדבורנה בפרט, ובחיי היהדות החרדית בכלל. את התייחסותו של הרבי לעניינים שעמדו על הפרק, ותמליל שיחות שניהל עם גדולי הדורות – זצללה"ה ויבלחט"א.

הצד השוה שלכל אורך הספר, כי משתקפת ממנו דעת תורה בהירה וצלולה, אהבת ישראל עד כלות ועבודת ה' במסירות נפש, הלא המה מאפייני אישיותו הנאצלת של כ"ק הרבי זי"ע.

הספר נכתב כיומן ע"י הרה"ח ר' שלמה פרידמן הי"ו, שזכה לשמש בקודש פנימה והעלה בשעתו על הכתב מאשר ראה ושמע, כאשר החן המיוחד והניחוח של אמת ותמימות, השתמר גם בספר המושלם, כאשר היומן עובר רק שינויי עריכה הכרחיים ונותר על כנו ובעינו – כשמבין שורותיו מבצבצת אש החסידות, החום והטוהר.

unnamed

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה אפשר להשיג את הספר

אכן ספר מדהים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו