בבית היהודי זועמים על נתניהו: הוא מתדרך נגד השר בנט

שר החינוך אמר כי תדרוכי ראש הממשלה נגדו "מצערים אותו" • שרת המשפטים אמרה היום: "זה דבר די מוזר לעשות בתוך קואליציה, בבוטות כזאת. אני מציעה שזה ייפסק" • סיבוב נוסף במאבק בין השותפים הקואליציוניים?

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו מתדרך את העיתונאים הרבים איתם הוא נפגש לאחרונה נגד שר החינוך נפתלי בנט? במפלגת הבית היהודי, משוכנעים כי התשובה היא חיובית.

בראיון לערוץ הכנסת אתמול אמר השר בנט, "אני מודע לזה שראש הממשלה לא חדל מלהתקיף אותי בתדרוכים האלה, וזה מצער אותי. זה מרתון כזה שלא ברור לי". האם אנו עומדים בפתחו של סיבוב נוסף בין השותפים הקואליציוניים?

עימות קולני בישיבת הממשלה • נתניהו לכחלון: "תדאג לכלכלה"

בנט הוסיף: "אני עמל לבנות מערכת חינוך ובתי ספר מצוינים, וכל היום חוטף את ההתקפות האלה, אבל אני לא מתכוון להגיב. אני חושב שכאנשים באותה ממשלה אנחנו צריכים להיות קולגיאליים. אני אמשיך לעסוק בשלי, אני לא מתכוון לתקוף אותו. אני חושב שההתקפות הבלתי פוסקות האלה לא נכונות".

בראיון היום לגלי צה"ל אמרה שרת המשפטים איילת שקד מהבית היהודי: "ראש הממשלה עורך תדרוכים שונים למערכות שונות ואנחנו מקבלים כל הזמן מאותם עיתונאים שראש הממשלה מתדרך נגד נפתלי בנט וזה דבר די מוזר לעשות בתוך קואליציה, בבוטות כזאת. אני מציעה שזה ייפסק".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתי יראה ויבין הבנט הזה שביבי מלך ישראל חי וקים ויפתיק להתקוטט עם קינג ביבי כל הזמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו