השר יריב לוין מזהיר: המריבות בליכוד יביאו להחלפת השלטון

על רקע החלשות הליכוד בסקרים האחרונים, מזהיר הערב השר יריב לוין כי הציבור מצפה ששרי הליכוד ינהגו בנאמנות לראש הממשלה וכי העימותים הפנימיים הם אלו שהובילו לירידה בכוח

הסקרים האחרונים לא האירו פנים למפלגת הליכוד. המפלגה יורדת משמעותית בסקרים, כאשר היא אף מאבדת את הבכורה לטובת יש עתיד של יאיר לפיד ההופכת למפלגה הגדולה ביותר.

השר יריב לוין משוכנע כי הסיבה לכך, הם המריבות הפנימיות במפלגה. "אם יש דבר שעלול לסכן את השלטון של הליכוד זה המריבות הפנימיות, הציבור מצפה בצדק רב ששרים ינהגו בלויאליות לראש הממשלה ולליכוד".

בראיון למשה גלסנר במהדורה המרכזית של רדיו קול ברמה הוסיף השר לוין, כי "אם נקח לדוגמא את משבר השבת, יש גורמים שעושים הון פוליטי ממשבר השבת, מנסים לסכסך בין המגזרים ולהחליש את הממשלה".

בהתייחסות להתבטאויותיו של יו"ר יש עתיד כי הוא מתמודד על ראשות הממשלה אמר לוין, "יאיר לפיד הוא דוגמה מובהקת לאלו שקופצים מהר מדי להיות ראה"מ, הם פשוט לא מודעים לכובד התפקיד ולאחריות שהוא דורש".

בראיון התייחס יריב לוין גם לסרטון "הטיהור האתני" של נתניהו שעורר סערה עולמית וגינויים ממחלקת המדינה האמריקאית. לדבריו, דווקא התגובות "מוכיחות עד כמה נתניהו צדק. העלאת הנושא מאוד חשובה".

לוין התייחס לחקירת ראש הממשלה ואמר "כבר שנים ארוכות כל הזמן מוגשות תלונות נגד נתניהו, לא מצליחים לנצח בבחירות אז מנסים דרך כל מיני תלונות. מציע למי שרוצה להציג מועמד ראוי ממול, יהיה להם קשה ללא ספק".

לוין התייחס בראיון למשילות הממשלה בשטחי יהודה ושומרון ואמר "אני חושש מאוד ממה שקורה בעמונה, אי אפשר לקבל את העובדה שמערכת המשפט מתעוררת רק בבניה בלתי חוקית של יהודים, אכיפה בלתי שוויונית היא אנטי דמוקרטית. הממשלה גם הנוכחית לא טיפלה בזה כמו שצריך, השותפים הקואליציוניים שגו כשהסכימו לתנאים של כחלון בעניין מערכת המשפט".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו