שידור חי: הכנסת שבעה ספרי תורה לישיבת 'עטרת שלמה'

מעמד כתיבת האותיות הסתיים ואלפים משתתפים בשעה זו בתהלוכה החגיגת שעושה את דרכה להיכל הישיבה • גם מרן הגראי"ל שטינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי ישתתפו באירוע • הצטרפו לשידור החי
 השידור בחסות פרוייקט נוף כנרת פוריה

היום, יום ד' מתקיים בעז"ה אירוע חנוכת בניין בית המדרש של ישיבת עטרת שלמה ומעמד הכנסת שבעה ספרי תורה לעילוי נשמתם של שבעת ראשי ישיבת טעלז לדורותיה.

האירוע התחיל בשעה 16:30 במעמד כתיבת האותיות בבית משפחת לחיאני בראשון לציון. בשעה 18:00 תצא התהלוכה ברוב פאר והדר לעבר בנין בית המדרש של ישיבת עטרת שלמה בקרית הישיבה.

לשיאו יגיע המעמד בשעה 20:00, כאשר אלפי בוגרי, לומדי ותלמידי היכל שלמה יתאספו לסעודה של מצווה בהיכל ארנה בחולון, בהשתתפות תומכי התורה, רבני הישיבה וגדולי ישראל.

במהלך המעמד, צפויים להגיע למקום מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א. JDN מעביר את המעמד בשידור חי. הצטרפו

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בבקשה תבקשו מנתיב , שתפתח את הקישור לכלל המשתמשים שלו

למה זה עושה תקלות

מישהו יכול לתת את הקישור בשביל לפתוח בנתיב?

חבל מאוד שאין אפשרות לראות…..

גם בנטפרי עושה בעיות

למה להפסיד לראות כזה אירוע חשוב

אין אפשרות לראות! לכלל המפיקים והמארגנים אירועים במגזר החרדי, המעבירים שידורים חיים בזמן אמת באתרים חרדיים, לבדוק שהחסימות של הקישורים פתוחים לציבור, של כלל החברות כמו: נתיב, נטצח, אתרוג, וכדו', [ניתן לקבל את הרשימה המלאה אצל ועדת הרבנים לעניני תקשורת], ואם לא, ניתן בקלות לפותחם ע"י עבודה מקדימה עם חברות ההגנה השונות לאותם אלפים בבתים, או בעסקים, או בדרכים.. שחסומים לאינטרנט הפרוץ.., כך שמעל 80% מהגולשים לא יצפו באירוע כלל!! וחבל שההשקעה יורדת לטמיון!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו