בידוד מדיני? שגריר ישראל באו"ם דני דנון קיים ביקור חשאי בדובאי

הביקור נערך במסגרת כנס בן 3 ימים שנערך על ידי האו"ם • מדובר בביקור ראשון של אישיות דיפלומטית ישראלית באיחוד האמירויות • מהלך הביקור ותיאומיו המוקדמים נעשו תחת מעטה חשאיות

שגריר ישראל באו"ם דני דנון, קיים ביקור חשאי בן 3 ימים בדובאי, מדובר בביקור רישמי שנערך תחת אבטחה כבדה ונשמר בסודיות רבה.

דנון הוזמן לדובאי כבר לפני מספר חודשים במסגרת תפקידו כיו"ר ועדת המשפט של האו"ם וביקורו נערך תחת מעטה חשאיות, מדובר בביקור שנערך במסגרת כנס פיתוח עולמי בן 3 ימים במסגרת מוסדות האו"ם כאשר אל הכנס הוזמנו נציגי מדינות רבים החברים בו.

כאמור, מדובר בביקור ראשון של אישיות ישראלית דיפלומטית באיחוד האמירויות, כאשר מהלך הביקור ותיאומיו המוקדמים להסדרת אשרות הכניסה, נעשו תחת מעטה חשאיות על מנת שלא לעורר זעם מיותר בעולם הערבי, זעם שעלול היה לסכל את הביקור. יחד עם זאת, דנון אמנם הגיע לכנס בחשאי אך תפקידו הרשמי כשגריר ישראל באו"ם לא הוסווה במהלך הכנס עצמו.

יצויין, כי ישראל איננה מקיימת קשרים כלשהם עם מדינות איחוד האמירויות ובעצם קיום הביקור יש בכדי ללמוד על חימום היחסים והתקרבות בין ישראל למדינות ערב המתונות,

יצויין כי בכנס עצמו, השתתפו גם המלכה הירדנית נור וראש ממשלת דובאי.

נזכיר, כי בחודש יוני האחרון מונה דני דנון כיו"ר וועדה קבועה באו"ם, כאשר מדובר היה במינוי ראשון של שגריר ישראלי שנבחר אי פעם לכהן כיו"ר ועדה קבועה באו"ם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו