תמונות: ביקור ראש ממשלת רוסיה ב'יד ושם' עם רבה הראשי של רוסיה

ראש ממשלת רוסיה - דמיטרי מדבב שביקר בישראל, הגיע בשבוע שעבר (שישי) לביקור וסיור במוזיאון 'יד ושם' שבירושלים, לביקור התלווה רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, שלבקשתו של מדבדב נשאר בישראל במיוחד, כדי ללוותו גם בסיור זה, וזאת בהמשך לביקור המשותף בכותל המערבי ביום רביעי בלילה.
ראש ממשלת רוסיה דמיטרי מדבדב שביקר בישראל, הגיע בצהרי יום שישי לביקור וסיור ב״יד ושם״ ובמוזיאון לתולדות השואה. מדבדב השתתף בטקס הנחת זר באוהל יזכור, ביקר ביד לילד וחתם בספר האורחים. יו"ר יד ושם אבנר שלו קיבל את פניו וליווה אותו במהלך הביקור.

תמונות ביקור ראש ממשלת רוסיה ב'יד ושם' עם רבה הראשי של רוסיה 1

לביקור התלווה רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, שלבקשתו של מדבדב נשאר בישראל במיוחד, כדי ללוותו גם בסיור זה, וזאת בהמשך לביקור המשותף בכותל המערבי ביום רביעי בלילה.

תמונות ביקור ראש ממשלת רוסיה ב'יד ושם' עם רבה הראשי של רוסיה 2

בספר האורחים של יד ושם כתב ראש ממשלת רוסיה מדבדב: " יד ושם הוא מקום מאוד עצוב, אבל גם מקום מאוד חשוב לכולנו. אסור שהטרגדיה תחזור על עצמה. הזיכרון של ששת מיליון היהודים שנספו בשואה – דוגמא נוראה לאדישות ולפשעים של המאה העשרים – הזכרון הזה צריך להיות חקוק בתולדות האנושות לנצח".

תמונות ביקור ראש ממשלת רוסיה ב'יד ושם' עם רבה הראשי של רוסיה 3 תמונות ביקור ראש ממשלת רוסיה ב'יד ושם' עם רבה הראשי של רוסיה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו