קלינטון: "בשבוע האחרון לא הייתי מסוגלת לצאת מהבית"

בנאום שנשאה אמש המועמדת המובסת היא שיתפה את תומכיה בתחושותיה הקשות • "אי אפשר להפסיק לשלם שכר דירה רק כי דברים לא מסתדרים כפי שרצית...תשארו מעורבים בפוליטיקה - רק ככה נעבור את זה"

קצת יותר משבוע לבחירות ההיסטוריות שנערכו בארה"ב והקולות עדיין נספרים, רק לפני יומיים הסתיימה באופן סופי הספירה בניו המפשר כאשר במדינת אריזונה הספירה תימשך עוד ימים אחדים.

מסך הנתונים שעולים עד כה, נראה כי בעוד קלינטון זכתה ב-61.985.748 קולות שהם 47.9 אחוזים, הרי שהנשיא הנבחר דונאלד טראמפ זכה בכמיליון קולות פחות מיריבתו. מנין הקולות שנספרו עד כה לטובתו של טראמפ עומדים עד כה על 60.941.383 קולות, המהווים 47.1 אחוז.

הלילה השתתפה קלינטון ואף נשאה דברים בערב התרמה עבור קרן לרווחת ילדים מוגבלים בוושינגטון.

בדבריה התייחסה לכישלונה בבחירות וחשפה מעט ממה שעובר עליה בימים האחרונים. "אני מודה, להגיע לכאן הערב לא היה הדבר הכי קל בשבילי", סיפרה קלינטון שסימני העייפות ניכרו על פניה בגילוי לב. היא אמרה ששקלה לבטל את הגעתה, אך בסוף החליטה לקיים את התחייבותה מתוך כבוד לאמה".

קלינטון פנתה ליושבים בקהל, ואמרה כי היא מודעת לכך שהם מאוכזבים מתוצאות הבחירות. "גם אני, יותר ממה שאי פעם אוכל להביע. אבל יש לנו עבודה לעשות. אני מבקשת מכם להישאר מעורבים בפוליטיקה, בכל רמה. זו הדרך שבה נעבור את זה, כך נתרום את חלקנו".

היא הוסיפה, "אני יודעת שזה לא קל. אני יודעת שבמהלך השבוע האחרון הרבה אנשים שאלו את עצמם האם זו המדינה שהכירו. אבל בבקשה תקשיבו למה שאני אומרת – אמריקה שווה את זה. המדינה שלנו שווה את זה. אנחנו חייבים להילחם על הערכים שלנו ואף פעם לא לוותר".

"היו כמה פעמים בשבוע האחרון שבהן כל מה שרציתי לעשות זה להתכרבל עם ספר טוב או עם הכלבים שלנו, ולא לצאת יותר מהבית לעולם", אמרה ונימקה, "אבל אתה לא יכול להפסיק לשלם שכר דירה רק כי דברים לא מסתדרים כפי שרצית".

נזכיר, כי רק לפני שבוע צוטטה קלינטון כמי שמאשימה בהפסדה הצורב את הנשיא ברק אובאמה שלא התייצב מספיק לצידה במהלך הקמפיין וכן האשימה את ראש הFBI בשל הודעתו שבוע לפני הבחירות על חידוש החקירה בעניין פרשת המיילים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איי איי איי איי (תגידו את זה עם חיוך)

הלו, מישהו!
עשיתי מה שאמרת, ואנשים סביבי הסתכלו עלי כעל משוגע.
אתה יודע אולי למה?

הלו, מישהו!
אני נראה לך מטומטם?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו