ש"ס מצטרפת למאבק במצוקת הדיור החרדית: "נצביע נגד התקציב"

יו"ר ש"ס מצהיר כי ללא פיתרון למצוקת הדיור החרדית מפלגתו תצביע נגד תקציב המדינה, חושף את הסנקציות שיטיל על ראשי ערים שיסרבו לקבל תושבים חרדים ומציע פתרון משלו לבעיה הכואבת

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי מצטרף למאבק במצוקת הדיור החרדית ומצהיר בראיון לעיתון 'המודיע' לקראת הוועידה הכלכלית שהעיתון עורך היום כי ש"ס תצביע נגד תקציב המדינה אם עד אז לא ישיגו פתרון למצוקת הדיור החרדית.

בראיון הוסיף דרעי כי לצערו הרב, לקחו ממשרדו את האחריות על הוועדות המחוזיות כך שאין לו כמעט כלים לפעול מול ראשי הערים אשר מסרבים לבנות עבור הציבור החרדי, כשהם דורשים בניית בניינים גבוהים וללא מרפסות סוכה.

עם זאת, הוסיף שר הפנים, יש לו עדיין אפשרות להפעיל סנקציות נגדם. דרעי הצהיר בראיון כי לא יאשר את הרחבת שטחי העיר אם העומד בראשות אותו העיר לא יסכים להקצות שטחי בנייה ייעודית למגזר החרדי.

דרעי הסכים במהלך הראיון לדברי שר הבריאות יעקב ליצמן שאמר כי הפתרון למצוקה הוא בהחזרת המענקים לרוכשי דירות בפריפריה ובכך לעודד את הציבור החרדי לצאת לרכוש דירות מחוץ לאזורי הנוחות.

תעברו לפריפריה: הפתרון למצוקת הדיור החרדית נמצא בראש של האנשים

אך בכל זאת, לדברי השר דרעי, אין ברירה וחייבים גם לדרוש משר האוצר משה כחלון כי בכל חתימה על הסכמי גג או פרסום מכרזים במחיר למשתכן, יש להקצות כשלושים אחוז לבנייה ייעודית לציבור החרדי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו