בקרוב: שוקו ללא סוכר בשקית

יטבתה מודיעה היום כי בינואר יושק "שוקו שלי" בשקית המיתולוגית של השוקו מדובר בשוקו ללא סוכר וללא תחליפי סוכר

"שוקו שלי" של יטבתה המציע שוקו ללא סוכר וללא תחליפי סוכר יושק כבר בינואר הקרוב גם בשקית לצריכה אישית. "השוקו שלי", הוא שוקו במתיקות טבעית הנובעת מפירוק הלקטוז שבחלב. הרעיון שעומד מאחורי המוצר הוא שכולנו מוזמנים ליהנות מהשוקו כפי שהוא, אבל אם בכל זאת חסרה מתיקות, הצרכן יכול להמתיק אותו עפ"י טעמו והבחירה האישית שלו.יטבתה - שוקו ללא סוכר בשקית

מנכ"ל יטבתה רם סרוגו אמר: "אנו עמלים ביטבתה על ייצור המוצרים האיכותיים והטעימים יבותר שיש, והצלחנו במהלך השנים להפוך ליצרני השוקו עם הכי פחות סוכר. כך , במוצרי שוקו יטבתה קיימים רק כפית וחצי סוכר לכוס – הכמות הנמוכה ביותר בשוק – ומוצר :"השוקו שלי" לא מכיל ולו גרם של סוכר או תחליפי סוכר מלאכותיים או טבעיים. אנחנו נרחיב את השוקו שלי גם לקרטון של 1.75 ליטר וגם לשקיות אישיות כך שצריכת השוקו ללא סוכר תהפוך לרחבה ומגוונת הרבה יותר ".

ה"שוקו שלי" מהווה פלטפורמה דרכה הצרכן יכול לשלוט בכמות ההמתקה שהוא מוסיף לכדי רמת ההמתקה המתאימה לו. לאור זאת הצרכן יהיה מודע הן ליכולת שלו להמתיק (אם בכלל) את המוצר וליכולת שלו לשלוט בכמות ההמתקה המוספת למשקה לו ולילדיו.

סגמנט השוקו, הסגמנט העיקרי בשוק משקאות החלב, גלגל בשנה האחרונה (שנת 2015) כ276 מיליון ₪. השחקנים המרכזיים בו הם: יטבתה עם נתח שוק של 58.6%, תנובה (27%), טרה (13.4%) ושופרסל עם 0.9%.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו