פותחים בחקירה: מי בדק את הרכב של משפחת אטיאס?

משרד התחבורה חוקר את העבר התעבורתי של המיני-ואן שהביא למותם הטרגי של 8 בני משפחה בטבריה. גם משרד הרווחה מתערב

מנכ"ל משרד התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, עוזי יצחקי מינה הבוקר (יום שלישי) צוות מיוחד שיבדוק מיידית את אופן התחזוקה של מכונית המיני-ואן שהתהפכה היום לפנות בוקר, סמוך לגן מצפור, בדרך לטבריה וקיפחה את חייהם של שמונה בני אדם.

מנכ"ל המשרד הורה לצוות המקצועי לבצע בדיקה מיידית ומעמיקה של תחזוקת הרכב ועברו התעבורתי של הנהג. הבדיקה תבחן בין השאר את מועד ביצוע מבחן הרישוי השנתי לרכב (טסט) וכן את מכון הרישוי שביצע את המבחן האחרון. הצוות שכבר החל את עבודתו, יבחן את אופן ביצוע מבחן הרישוי השנתי לרכב (טסט) במכון הרישוי וכן את ההיסטוריה של המכונית, הכוללת בין השאר טיפולים תקופתיים וביצוע תיקונים במוסכים.

עוד באתר:

[postim]

בנוסף לכך הצוות יבדוק גם את עברו התעבורתי של נהג הרכב והאם נזקפו לחובתו עבירות תעבורה או נקודות חובה. בצוות חברים מנהל תחום שירותי תחזוקה באגף הרכב, אינג' אלכס בוגטיקוב, מנהל אגף רישוי נהגים ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מאיר אלרם ומנהל מחוז רישוי חיפה והצפון באגף הרישוי, צביקה גנון.

הצוות התבקש להגיש את המלצותיו למנכ"ל המשרד בתוך 24 שעות.

משרד הרווחה נרתם לעזרת המשפחה

משרד הרווחה ושירותי הרווחה המקומיים במועצה האזורית מרום הגליל (היישוב בר יוחאי), משתתפים בצערה של המשפחה באסון הכבד. עובדות סוציאלית ממשרד הרווחה ומנהלת מחלקת הרווחה במועצה האזורית מלווים את הילדה בביה"ח.

משרד הרווחה ושירותי הרווחה בוחנים דרכי סיוע ובניית תכנית מתאימה לטיפול בילדה בהתאם לצרכיה. מנהלי לשכות הרווחה בערים וביישובים של המשפחות המורחבות שותפים בהליך סיוע למשפחות ומלווים אותם מרגע מתן ההודעה.

במועצה האזורית מרום הגליל, בה נמצא היישוב בר יוחאי, הוקם צוות בראשות המחלקה לשירותים חברתיים, בה שותפים העובדים הסוציאליים, מחלקת החינוך ופסיכולוגים ויחד הם בונים את דרכי ההתערבות והסיוע לתושבי היישוב בקהילה עצמה ולתלמידים במסגרות בתי הספר בהם למדו ילדי המשפחה.

משרד הרווחה מפעיל מרכזי סיוע המעניקים טיפול למשפחות הרוגי תאונות דרכים. המרכזים יסייעו למשפחות ככל שיידרש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו