מנותק? נתניהו: "אני יודע מה זה לאבד בית, גירשו אותנו ממעון רה"מ"

התנסחות לא מוצלחת או ניתוק מהמציאות? את הדברים אמר נתניהו למפוני עמונה, במהלך הפגישה הלילית שנערכה בלשכתו בתחילת השבוע • אחד הנוכחים בפגישה מכחיש: לא היו דברים מעולם

העיתון 'ידיעות' שמקדש בשנים האחרונות מלחמה ויריבות אישית נגד ראש הממשלה ומשפחתו, מפרסם הבוקר בכותרת הראשית, דברים שאמר נתניהו לתושבי עמונה במהלך פגישתם הלילית שהתקיימה בתחילת השבוע בלשכתו, במסגרת המגעים להגעה לפשרה.

לפי הדיווח, במהלך הפגישה ביקש נתניהו לגלות אמפתיה כלפי המפונים וגילה באוזניהם, כי הוא בהחלט מבין ומזדהה עם כאבם, "אני מבין מה זה לאבד בית. אחרי בחירות 99', בהתראה אפסית, פשוט סילקו אותי ואת משפחתי מהבית בבלפור. ככה, עם כל החפצים, פשוט נזרקנו לרחוב. נאלצנו ללכת לשרתון פלאזה, זו תחושה נוראית". אמר נתניהו.

לפי הפרסום, התושבים שנכחו בפגישה וזעו באי נוחות, ביקשו להסביר לנתניהו כי המקרים אינם זהים וכי הם בלתי ניתנים להשוואה, "בכל זאת, אדוני ראש הממשלה, זה קצת שונה", אמרו התושבים, אבל נתניהו השיב: "זה קשה, קשה מאוד".

ההערכות הן כי מדובר ולא בפעם הראשונה בהתבטאות לא מוצלחת במיוחד של ראש הממשלה שככל הנראה יגיב על כך בהבהרה שיוציא לכלי התקשורת, כפי שנהג במקרים דומים בעבר.

אבי רואה, ראש המועצה האזורית מטה בנימין שנכח אך הוא בפגישה עם רה"מ בשעה שנאמרו הדברים, מאשים הבוקר כי דברי רה"מ הוצאו מהקשרם וסולפו על ידי העיתון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו