שקד: "לא נשב בממשלה בראשות לפיד – אך לא נחרים אותו"

בעוד יו"ר "הבית היהודי" בנט הבהיר בשבוע שעבר כי מפלגתו לא תשב בממשלה בראשות לפיד, אומרת הבוקר השרה שקד כי מלפגתה איננה מחרימה איש וכי "כבר ישבנו בעבר עם לפיד באותה ממשלה"

שרת המשפטים שקד תקפה הבוקר את התנהלותו הפוליטית של יאיר לפיד אך בד בבד הוסיפה כי אין ולא תהיה למפלגתה כל בעיה לשבת בממשלה עתידית שתקום יחד עם סיעת 'יש עתיד' סביב שולחן הממשלה.

בראיון ל"קול ברמה", אמרה שקד, כי "על אף שלא נמליץ על לפיד לראשות הממשלה, אין לנו שום בעיה לשבת עם ׳יש עתיד׳ יחד בקואליציה – כבר ישבנו איתם בעבר ואנחנו לא מחרימים שום מפלגה".

כזכור, רק בסוף השבוע צוטט יו"ר מפלגתה, השר נפתלי בנט כמי שמבהיר בקולו שלא יישב בממשלה בראשות לפיד. "לא אשב בממשלה בראשות לפיד – אני ויאיר חברים, אך לא אשב בממשלה בראשותו, כי הוא לא ימין".

בדבריו הבהיר בנט כי יחסיו עם ליצמן מצוינים והעלה על נס את "הברית הפוליטית" עם ליצמן ודרעי.

נזכיר, כי כבר לפני שנה, תקף בנט את לפיד כשהציג את חזונו המדיני והשווה בין התוכנית אותה הציג לפיד, ליוזמה הסעודית.

כזכור, ח"כ לפיד המבקש למצב עצמו בימים אלו כאלטרנטיבה עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף אמש את התנהלותו והתנהלות חברי הממשלה בגין אי הצלחתה למנוע את העברת ההחלטה נגד ישראל במוסדות האו"ם.

כך גם בסוף השבוע יצא לפיד נגד תקציב המדינה שאושר בכנסת בקריאה שניה ושלישית וביקר בחריפות את השרים שתמכו בתקציב כאשר נושאים חברתיים רבים לא נכללו בו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו