מחאה נגד קומץ חרדים שעלו להר הבית: "חילול ד' נורא והתגרות באומות"

'יתד נאמן' תוקף הבוקר בחריפות את עלייתם של כמה עשרות חרדים להר הבית - בניגוד לפסיקתם הברורה של כל גדולי הפוסקים בדורות האחרונים • "העולים ממיטים חרפה נוראה על הציבור התורתי כולו"

בתקשורת הכללית וברשתות הערביות פורסמו אמש תמונותיהם של כמה עשרות חרות חרדים שעלו להר הבית – בניגוד להלכה המפורשת בענין. הבוקר יוצא ביטאון 'דגל התורה' בחריפות נגד המעשה וכותב: "רבנים ומורי הוראה שליט"א, יוצאים במחאה חריפה וכואבת, נוכח החרפה הנוראה בעלייתו של קומץ זהרורי של אנשים בעלי חזות 'חרדית' להר הבית, דבר הנאסר מכל וכל על-ידי כל גדולי ופוסקי הדורות וכרוך בעוון החמור של איסור כרת רח"ל".

בדיווח בענין נכתב עוד: "כל גדולי ופוסקי הדורות זעקו בחומרה רבה נגד עלייה להר הבית הכרוכה בעוון חמור של כרת רח"ל", אמרו הרבנים שליט"א, וציינו כי בעבר התבטא רבינו מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, כי יש להעמיד שומרים בתשלום על מנת שיתריעו וימנעו מאנשים לעלות להר הבית, נוכח האיסור החמור". 

עוד דווח כי ""מלבד עצם העוון הנורא", התריעו הרבנים שליט"א, "הרי שיש בזאת מחאה גדולה נוכח החרפה הנוראה שאותו קומץ אנשים הזוי בעלי חזות 'חרדית' כביכול, ממיט על הציבור התורתי כולו, הנאמן לד' ולתורתו ואינו זע מההלכה הצרופה ומפסקיהם של גדולי הדורות שזעקו תמיד בחובת איסור העלייה להר הבית. זהו חילול ד' נורא ואיום תוך התגרות איומה באומות העולם. פעולתם זו הינה נוגדת את ההלכה הצרופה, את הוראתם של כל גדולי ופוסקי הדורות שאסרו לעלות להר הבית בכל דרך שהיא, ואנו מביעים מחאה וזעזוע מהמעשה הנפשע", אמרו הרבנים בכאב עצום".

גפני מפציר בנתניהו: "המשך למנוע עליית פוליטיקאים יהודים להר הבית"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין שום איסור כרת כל עוד ולא עולים לרמה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו