תרשמו את זה

גרפולוגיה, או בעצם מה שעומד מאחורי האותיות ולאן כל זה מוביל

להרשמה לחצו כאן

על גרפולוגיה כולנו שמענו בלי סוף, תורת הכתב וניתוחו לאישיות הכותב כבר הפכה רגילה במחוזותינו, והגרפולוגיה היא כלי מוכר ושימושי, שרבים משתמשים בו לצרכים שונים ומגוונים, וכמה שנחקור בו- הוא הולך ונעשה מרתק ועמוק יותר. לגברים הירושלמים שמתעניינים בסודן של האותיות או אוהבים להכיר דברים מזוויות חדשות, משיק מרכז 'כיוון' הירושלמי ערבמרתק, בליל שישי הקרוב, העוסק בגרפולוגיה הכוונית- הגרפולוגיה ככלי מכוון למגוון מישורי החיים.12026536

ההשתתפות בערב בהרשמה מראש אצל נציגי מרכז 'כיוון'. למשתתפים ממתינה תוכניה עשירה ומלאת ענין, כשגולת הכותרת של הערב היא ההרצאה הראשונה. להרצאה יתארח הרב שמואל ברנדווין, גרפולוג חרדי מומחה ומקצועי, בעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום. ברנדויין, ששמו כגרפולוג מן השורה הראשונה הולך לפניו, כבר הספיק לסייע לאלפי אנשים באבחונים גרפולוגיים מעמיקים ומקצועיים, ובייעוץ מותאם. בהרצאתו המרתקת ידבר ברנדווין על הגרפולוגיה ככלי, ויטעים את המשתתפים ממקצועיותו הרבה ובסודות מן החדר.

בין ההרצאות השונות יהנו המשתתפים מכיבוד 'ליל שישי' עשיר, ולאחריו יוקדשו שעתיים של אבחונים אישיים מקוצרים לכל משתתף, על ידי צוות גרפולוגים מומחה שיעניק התנסות ממשית למשתתפים. במקביל יוכלו המשתתפים לקבל גם פגישות ייעוץ והכוונה, ועוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו