ויינרוט: "אין איסור לקבל סיגרים מחבר, אין ממש בחשדות נגד נתניהו"

לאחר שנחקר פעמיים בשבוע החולף, מסר ביום שישי עורך דינו של רה"מ, יעקב ויינרוט, הצהרה מיוחדת לתקשורת • ויינרוט התייחס לפרסומים על הסיגרים שקיבל נתניהו מאיל הון והבהיר כי הדבר לא עומד בניגוד לחוק

"אין איסור לקבל סיגרים במתנה מחבר, אין ממש בחשדות נגד ראש הממשלה": כך אמר ביום שישי פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד יעקב ויינרוט. בהצהרה מיוחדת לתקשורת התייחס ויינרוט לפרסומים על סיגרים בסך מאות אלפי ש"ח שהוענקו לרה"מ על ידי מקורב עשיר וביטל את המשמעות הפלילית של הדבר.

"אין בדל של עבירה פלילית במעשים המיוחסים לו בפרסומים בתקשורת. כל בר דעת מבין שאם הביא חבר קרוב לחברו סיגרים כמתנה אין בזה ולא יכול להיות בזה שום בדל של איסור", דברי ויינרוט.

על הפרשה השניה אמר ויינרוט: "לא מדובר בכספים, לא מדובר בהלוואה, לא מדובר במשהו שמקים עבירה, ואני משוכנע שכאשר תשובותיו של רה"מ תישמנע על ידי מי שתישמנע, יתברר לכל שומע, שבכל הדברים הללו אין שום חשש או אבק של עבירה פלילית".

תיק '1000' – החשד: "סיגרים ושמפניות המוערכים במאות אלפי שקלים"

כזכור, אמש דווח כי בתום 5 שעות הסתיימה חקירתו השנייה באזהרה של ראש הממשלה במעונו הרשמי אמש.

בסיום החקירה פרסמה המשטרה הודעה ולפיה, לראשונה נשאל נתניהו גם בעניין הפרשה הנוספת שפרטיה אינם ידועים, וכי ביומיים האחרונים נחקר חשוד נוסף בפרשה. מעבר לכך, לא נמסרו פרטים נוספים.

שליחות, דאגה ובדידות: נתניהו מספר על עצמו / חיים ולדר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו