מפתיע: יועצו של שליט אבו דאבי מגנה את הפיגוע בירושלים

האם מדובר באישוש לדיווחים בעולם על התקרבות בין מדינות איסלאמיות לישראל? • בהודעה חריגה שפרסם יועצו של שליט אבו דאבי נאמר "אנו כואבים מתוך אנושיות, את כל קורבנות הטרור, אפילו אם הם יהודים - ההומאניות, לפני הדת"

האם לפנינו עדות נוספת לגל הדיווחים והספקולציות בחודשים האחרונים על התקרבותה של ישראל למדינות איסלאמיות נוספות?

כלי תקשורת בעולם הערבי ציטטו היום בהרחבה את דבריו של חמד אלמזרועי, עיתונאי הנחשב מקורב לארמון הנשיאות באבו דאבי ומשמש בין היתר כיועצו הקרוב והבכיר של שליט אבו דאבי ונשיא איחוד האמירויות, השייח חליפה בין זאייד אל נחיאן.

בהודעה שפרסם ביקש אלמזרועי, להעביר כמה מסרים באשר למצב במזרח התיכון.

בתחילת דבריו ביקש לבטא הסתייגות מהפיגוע אתמול בארמון הנציב ואמר, "אנו כואבים מתוך אנושיות, את כל קורבנות הטרור, אפילו אם הם יהודים, העולם מאחד אותנו בהומאניות, לפני הדת".

אלמזרועי, כי בגלל פיגועים בסגנון שבוצע אתמול, "פלסטין עודנה כבושה".

הוא ביקש לגנות את את הצביעות של אותם אלו שמיהרו לגנות את פיגוע הדריסה בברלין, אך הביעו שמחה וסיפוק לנוכח הידיעה על הפיגוע בירושלים.
"הצדקת טרור היא טרור בפני עצמו", ציין אלמזרועי בהודעה שפרסם.

בהמשך פרסם היועץ את תמונת המחבל שביצע אתמול את הפיגוע, לצד ארבעת הנרצחים ותוך שהוא מגנה את מעשיו של המחבל ציין, כי במקרה שלפנינו אין לא גבורה ולא "שהאדה" מצידו של המחבל.

כזכור, אתמול זמן קצר לאחר הפיגוע, בדברים שנשא רה"מ שהגיע למקום נאמר, כי המחבל שלא היה שייך לאף ארגון טרור פעל בהשראת ארגון דאע"ש, שר הביטחון אביגדור ליברמן השמיע בהמשך דברים דומים.

בדבריו השווה נתניהו בין הפיגוע הנוכחי לפיגועים בברלין ובצרפת, "זה אותו טרור", קבע רה"מ.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו