אם המלכות: הרבנית מבילגורייא ע"ה, אימא של האדמו"ר מבעלזא

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הבשורה המרה על הסתלקותה של הרבנית מבילגורייא, אמו של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א • הרבנית נפטרה בשיבה טובה בגיל 96 כשהיא זוכה לראות את בנה יחידה ממשיך את הנהגת שושלת בית בעלזא המעטירה • הלוויתה: הערב ב-20:30 מביהמ"ד הגדול של החסידות

ברוך דיין האמת: מבית החולים שערי צדק מגיעה הידיעה על פטירתה בשיבה טובה של הרבנית מרים רוקח מבילגורייא ע"ה, אמו של יבדל לחיים טובים, כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א.

הרבנית ע"ה נפטרה בשיבה טובה, בגיל 96. בעקבות גילה המבוגר, נאלצה בתקופה האחרונה להתאשפז מידי פעם בבית החולים לבדיקות ולמעקב. בשבועות האחרונים אושפזה בבית החולים שערי צדק, שם נפטרה היום.

בנה יחידה, כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, הרבה להגיע לבקרה בבית החולים, ואף שהה שם פרק זמן ארוך ביום חמישי האחרון.

מסע ההלוויה יצא הערב בשעה 20:30 מבית המדרש הגדול בקריית החסידות בירושלים, לעבר חלקת מחזיקי הדת בהר המנוחות. רבבות צפויים לחלוק לה כבוד אחרון.

הרבנית עליה השלום, הייתה מחברתו הטהורה של בעלה הדגול כ"ק המהר"ם מבילגורייא זצוק"ל. היא נולדה לאביה, רבי צבי גליק, בנו של רבי יעקב יחזקיה גרינוולד, אחיו של בעל "ערוגות הבושם".

לאחר השואה האיומה, בשנת ה'תש"ו, התחתנה עם הרה"ק מבילגורייא. בח' בשבט ה'תש"ח, נולד להם בנם היחיד, הלא הוא כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך דיין האמת !!!

אומרים 'אמה של מלכות', ולא 'אימא'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו