דרעי מגבה את נתניהו: יישאר ראש ממשלה כל עוד החוק מאפשר לו

יו"ר ש"ס אומר כי כלל מרכיבי הקואליציה יתנו גיבוי לראש הממשלה וכי אם ייאלץ להתפטר, יילכו לבחירות ולא להקמת ממשלה חלופית • דרעי גיבה גם היועץ המשפטי לממשלה והסביר מה הפתיע אותו בחשיפת שיחות ראש הממשלה עם מו"ל ידיעות אחרונות

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הצהיר היום כי ייתן גיבוי מוחלט לראש הממשלה בנימין נתניהו והעריך כי הוא ימשיך לעמוד בראשות הממשלה כל עוד החוק מאפשר לו.

במהלך כנס לעיתונאים חרדיים שנערך על ידי לשכת העיתונות הממשלתית התייחס דרעי לחקירות ראש הממשלה. "אנחנו נאפשר לראש הממשלה לכהן כל עוד שהחוק מאפשר לו להיות ראש הממשלה, ניתן לו את הגיבוי הזה. אני מאחל לו הצלחה שלא נגיע לזה. ההערכה שלי שאם הוא יצטרך במגבלות החוק לפרוש, זה יהיה קרוב לוודאי קרוב למועד הבחירות הבאות".

בהתייחסות לחשיפת השיחות בין נתניהו לנוני מוזס אמר דרעי כי ההפתעה היא רק מעצם גילוי יחסי הידידות ביניהם, כאשר כלפי חוץ, הכל משוכנעים כי הם עויינים זה את זה. דרעי הזכיר בדבריו כי "היחסים בין אישי ציבור לפוליטיקאים זה דבר קיים, לא הציפו כאן משהו חדש. אלא שיש פה גילוי שגרם לאנשים לפתוח עיניים כי כולם יודעים את העוינות הגדולה בין השניים".

במהלך הכנס, דיברו הנואמים השונים על הבדלי האתיקה בין התקשורת החרדית לתקשורת במגזר הכללי. לדברי דרעי, בעיתונים הכלליים, "מי שנותן הדלפות מהקבינט מקבל כותרת ראשית למחרת". בהמשך אף הזכיר את שמה של אחת מכותבות הטורים בעיתון ידיעות אחרונות באומרו כי היא כותבת את טוריה בעד הפוליטיקאים שנמצאים איתה בקשר טוב.

דרעי סירב להתייחס לשאלה לאן להערכתו יתפתחו הדברים ואמר "אני לא פרשן משפטי ואני לא מכיר את כל החומר". בהתייחסות לביקורת על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אמר: "אדם הגון, ישר וירא שמים. אני מאמין שיקבל החלטות נכונות". דרעי אף רמז לרצון של עיתונאים לפגוע בנתניהו. "לא צריך להיות אליהו הנביא כדי לדעת מה האינטרסים של כל אחד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סתם פאסמיות.
תהיו אופסימים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו