בחיזבאללה מאשימים: צה"ל חצה את הגבול כדי להתקין מכשיר ריגול

בארגון הטרור הלבנוני מאשימים כי כוחות צה"ל הפרו את הסיכומים וחצו את הגבול לעומק השטח בלבנון, לטענתם על מנת להתקין מכשירי ריגול ומעקב. • בישראל סירבו להתייחס ובצה"ל מסרו בתגובה כי הם "לא מתייחסים לפרסומים זרים"

ארגון הטרור חיזבאללה טוען כי ישראל הפרה את הסיכומים ומאיימים בתגובה. לטענתם, התקרית בגבול לבנון התחילה כאשר כוחות צה"ל חצו את הגבול, עברו את הקו הכחול, וזאת על מנת להתקין מכשיר ריגול.

עוד טען ארגון הטרור כי צה"ל הסיר סוללת עפר שהוצבה במקום על ידי הצד הלבנוני, וזאת לעיני צבא יוניפי"ל. "צבא לבנון פרוס במקום", סיכמו בחיזבאללה. לטענתם, פעולות אלו נעשו על מנת לאפשר מודיעין טוב יותר לישראל אחר פעולות הלבנונים.

בדובר צה"ל סירבו להגיב לידיעה שפורסמה לראשונה בישראל בחדשות 2 והוסיפו כי הם אינם מתייחסים לפרסומים זרים. גם תושבים בצד הישראלי דיווחו כי ראו תנועות כוחות גדולים של צה"ל לאזור הגבול, אך כאמור בצבא סירבו להתייחס.

כזכור, שלשום דיווחה רשת "אל-מנאר" בלבנון כי איתרה מזל"ט של צה"ל שהתרסק בשטח המדינה. הדיווח ברשת המזוהה עם ארגון חיזבאללה הגיעה שעות לאחר שנודע כי כלי הטיס נפל סמוך לגדר הגבול בצידה הלבנוני.

בצבא בודקים מה הביא לנפילת כלי הטיס הבלתי-מאויש וטוענים שלא היה עליו ציוד מסווג ולכן לא נגרם נזק חמור מבחינת ישראל.

חיזבאללה טוען: איתרנו את שרידי המזל"ט הישראלי שהתרסק בלבנון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו